het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
Nu kon de scheids het niet (meer) maken tov fey.

Dat is dus zo laf, maakt me niet uit naar welke club, maar een overtreding of wat dan ook moet gewoon bestraft worden met wat daarop staat.

En niet met een fockin weegschaal over het veld lopen, zodat die zijn eigen fouten in evenwicht houdt bij beide partijen!!!

Huntelaar weken uit de roulatie

Geschreven op maandag, 10 november om 14:53
Klaas Jan Huntelaar heeft in de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam (5-2) de voorste enkelband van zijn linkervoet volledig afgescheurd. De aanvaller is minstens zes weken uitgeschakeld. Dat meldt Ajax maandagmiddag op de officiële website.

De ernst van de blessure werd duidelijk uit de MRI-scan die maandag in het ziekenhuis werd uitgevoerd. Tegen Sparta moest Huntelaar zich in de 38ste minuut laten vervangen na een duel met tegenstander Krisztián Vermes. Evander Sno kwam voor hem in het veld.

Op de positie van centrumspits heerst momenteel een vloek. Dario Cvitanich, gekocht als eerste vervanger van Huntelaar, staat weken buitenspel met een gescheurde hamstring, terwijl Miralem Sulejmani revaliderend is van een soortgelijk ongemak. Mogelijk kiest Marco van Basten ervoor om Jong Ajacied Darko Bodul naar de A-selectie over te hevelen.

"Bodul is een jongen met potentie", zo sprak de voormalig bondscoach eerder al. "Als alles normaal verloopt roep je hem nog niet op voor het eerste, maar de situatie kan nu zo worden dat je niets moet uitsluiten." Bodul zit maandag tegen de beloften van PSV pas voor het eerst weer op de bank bij Jong Ajax. De Bosnische spits met een Oostenrijks paspoort revalideerde de afgelopen zes weken van gescheurde enkelbanden.

Ik krijg ook geen gevulde koek:'(
pu_kjhblesse_big.jpg

tegen ajax werd ook een bizarre overtreding gemaakt door sparta zondag, weet niet meer op wie en wanneer, maar die kerel kwam met een sliding en de ajacied had de bal al wat voor zich uitgespeeld, en de sparta dude maaide gewoon overduidelijk beide poten van de ajacied onderuit :P waarom was dat geen rood, was best bizar vond ik!

sulejmani kan weer bijna meedoen bij ajax, ben wel benieuwd, vind dat ajax echt goede spelers heeft

las vandaag in het AD dat hij een terugval heeft gehad in zijn herstel en dat PSV nog onzeker is.

Ik zie het al voor me, PSV is op zijn zwakst (vertrouwen is denk ik na NEC helemaal foetsie) en dan hebben wij geen fitte spitsen :X

hihi :P
Wat vonden jullie bij die actie van Suarez? imo gewoon een pingel

Suárez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook en claimde vervolgens een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel zag niets in de valpartij en trok een prent. "En volgens mij had de arbiter gelijk'', zei Van Basten.

De 2-0 van Suarez... wat een klungel actie.
Hij wil er voorbij, maar ineens ligt de bal stil en de verdediger snapt het ook niet.
(jans zei ooit zoeiets; "het lijkt zo onbeholpen..., maar blijkbaar kan dat bewust?! " )

Wel mooi schot.

Zijn gele kaart...:X
Hij kan het nooit meer goed doen.

Die actie van Timmer gaat 9 vd 10 keer goed. Ik heb geleerd om hem altijd naar de zijkant te schieten. Maar dat hij er dan in gaat is natuurlijk erg gelukkig.

Die actie was goed. Hij maakt een passeerbeweging, die wordt geblocked door de verdediging (zoals vaker in voetbal kan gebeuren) vervolgens komt die bal uiteraard weer terug bij hem, verdediger kan het niet meer belopen en glijdt uit, Suarez krult hem prachtig in de hoek, binnenkant paal.

Gewoon een mooie individuele actie.

Ik constateer alleen feiten, heb de wedstrijd hier op DVD en paar keer terug gekeken. Jouw visie vanuit de kast zal niet beter zijn denk ik.

Streep die weg en je hebt wel feiten. Ik kan wel eens irritant zijn hier, maar Tinne kan er ook wat van hoor. Echt overal niet mee eens en lekker eigenwijs zijn :D

Zonde van Huntelaar, maar Suarez en Leo samen in de spits, Enoh samen met Gabri, Lindgren en Vertonghen op het middenveld, Urby, Oleguer, Vd Wiel en Vermaelen achterin, komt goed :)

Status
Not open for further replies.
Back