het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
De 2-0 van Suarez... wat een klungel actie.
Hij wil er voorbij, maar ineens ligt de bal stil en de verdediger snapt het ook niet.
(jans zei ooit zoeiets; "het lijkt zo onbeholpen..., maar blijkbaar kan dat bewust?! " )

Wel mooi schot.

Zijn gele kaart...:X
Hij kan het nooit meer goed doen.

Die actie van Timmer gaat 9 vd 10 keer goed. Ik heb geleerd om hem altijd naar de zijkant te schieten. Maar dat hij er dan in gaat is natuurlijk erg gelukkig.

Vier punten Tinne, vier punten :* . Voor Martijn weet ik het niet, dan moet ik even mn telraam erbij gaan pakken :+

Toch een soort verbroedering als het tegenzit qua resultaten. Misschien zitten Martijn en Tinne volgende week samen in de kast tijdens de wedstrijden.

Zijn gele kaart...:X
Hij kan het nooit meer goed doen.

Hij heeft zichzelf gewoon aangewend om nog dat beetje extra overdreven te vallen.. Ik vond het een twijfelgeval tussen schwalbe en wel degelijk een overtreding.. Wat moet je geven voor een klein tikje dat een speler voordoet als een doodstrap, is dat ook een schwalbe?

Hij heeft het gewoon goed voor zichzelf verpest, al vind ik dat de arbitrage er de laatste tijd wel erg op is gebrand om hem een kaart voor een schwalbe te geven :X

Hij heeft zichzelf gewoon aangewend om nog dat beetje extra overdreven te vallen.. Ik vond het een twijfelgeval tussen schwalbe en wel degelijk een overtreding.. Wat moet je geven voor een klein tikje dat een speler voordoet als een doodstrap, is dat ook een schwalbe?

Hij heeft het gewoon goed voor zichzelf verpest, al vind ik dat de arbitrage er de laatste tijd wel erg op is gebrand om hem een kaart voor een schwalbe te geven :X

Het is gewoon belachelijk dat Suarez voor deze halve schwalbe (hij werd duidelijk aangetikt maar valt wel wat overdreven) geel krijgt, en dat hofland, die een tackle op KNIE hoogte inzet en waar de scheids op 3 meter afstand staat, en cornelisse (die ook voor de knieen gaat) ook geel krijgen.

Die tackle op Immers, dat is pas rood zeg..
Daar hoor ik hier NIEMAND over.

Net als die overtreding van CSKA op Hofland donderdag..

Ik kan niet oordelen op de overtredingen van Hofland gister, die heb ik gemist:)

ANK1.jpg

CLOU1.jpg

:D

Bij fey-utr was een duidelijk geval van oog om oog etc. bij die overtreding van hofland, als cornelisse rood had gekregen dan zou hofland ook rood hebben gehad. Nu kon de scheids het niet (meer) maken tov fey.

tegen ajax werd ook een bizarre overtreding gemaakt door sparta zondag, weet niet meer op wie en wanneer, maar die kerel kwam met een sliding en de ajacied had de bal al wat voor zich uitgespeeld, en de sparta dude maaide gewoon overduidelijk beide poten van de ajacied onderuit :P waarom was dat geen rood, was best bizar vond ik!

sulejmani kan weer bijna meedoen bij ajax, ben wel benieuwd, vind dat ajax echt goede spelers heeft

Status
Not open for further replies.
Back