Ronnie Well-Known Member 10 November 2008 #881 Martijn #150 said: ga poepen gast:W Click to expand... Ze staan nog altijd boven jullie
Martijn_import Banned 10 November 2008 #883 Ronnie said: Ze staan nog altijd boven jullie Click to expand... 'Nog' wel ja
Martijn_import Banned 10 November 2008 #885 Bert said: Je hebt nog hoop? 8P Click to expand... Daarom heten wij ook het Legioen
Robert Superrrjoden! 10 November 2008 #886 Jullie kunnen idd alleen maar hopen, prijzen winnen kan je voorlopig vergeten
Martijn_import Banned 10 November 2008 #887 Voorlopig hebben wij de beker nog van vorig seizoen, wat won Ajax toen ook alweer?
Robert Superrrjoden! 10 November 2008 #888 Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wij hebben hem 1x niet gewonnen en hoor ze er eens blij mee zijn!
Martijn_import Banned 10 November 2008 #889 Ja tuurlijk een prijs is toch leuk, als je weet dat 'niks' ook zo klote voelt
Ronnie Well-Known Member 10 November 2008 #890 Hoeveel sterren hebben jullie op het shirt? Wij in mei de 3e erbij
Martijn_import Banned 10 November 2008 #891 Ik denk dat AZ kampioen wordt, maar je mag natuurlijk altijd optimistisch zijn
BoydM Squadra Italia 10 November 2008 #892 Martijn #150 said: Daarom heten wij ook het Legioen Click to expand... tegenwoordig lijkt het meer een vreemdelingen legioen
Martijn #150 said: Daarom heten wij ook het Legioen Click to expand... tegenwoordig lijkt het meer een vreemdelingen legioen
Martijn_import Banned 11 November 2008 #894 BoydM said: tegenwoordig lijkt het meer een vreemdelingen legioen Click to expand... Tussen lijken en zijn, zit een groot verschil Nog gefeliciteerd trouwens:*
BoydM said: tegenwoordig lijkt het meer een vreemdelingen legioen Click to expand... Tussen lijken en zijn, zit een groot verschil Nog gefeliciteerd trouwens:*
Patrick V. PuttenSR 11 November 2008 #895 Martijn #150 said: Ik denk dat AZ kampioen wordt, maar je mag natuurlijk altijd optimistisch zijn Click to expand... Ja dat hebben we van jou overgenomen:love: Altijd vertrouwen in je club hebben
Martijn #150 said: Ik denk dat AZ kampioen wordt, maar je mag natuurlijk altijd optimistisch zijn Click to expand... Ja dat hebben we van jou overgenomen:love: Altijd vertrouwen in je club hebben
Martijn_import Banned 11 November 2008 #896 PuttenSR said: Ja dat hebben we van jou overgenomen:love: Click to expand... Voor wie ben jij Patrick, De Graafschap?
PuttenSR said: Ja dat hebben we van jou overgenomen:love: Click to expand... Voor wie ben jij Patrick, De Graafschap?
Vissa PB Guru 11 November 2008 #897 Die ,,moed'' zou bij mij ondertussen diep, zeer diep, in de schoenen gezonken zijn.... :+
Patrick V. PuttenSR 11 November 2008 #898 Martijn #150 said: Voor wie ben jij Patrick, De Graafschap? Click to expand... Haha nee, Ajax
Martijn_import Banned 11 November 2008 #899 PuttenSR said: Haha nee, Ajax Click to expand... Een echte of een nepperd? Ik heb je er nog noooit over gehoord
PuttenSR said: Haha nee, Ajax Click to expand... Een echte of een nepperd? Ik heb je er nog noooit over gehoord
Patrick V. PuttenSR 11 November 2008 #900 Martijn #150 said: Een echte of een nepperd? Ik heb je er nog noooit over gehoord Click to expand... Al vanaf ik het me niet meer kan herinneren, en ben vrij vaak bij wedstrijden. Laatste tijd wat minder omdat ik het nogal druk heb|( Dus wel een echte
Martijn #150 said: Een echte of een nepperd? Ik heb je er nog noooit over gehoord Click to expand... Al vanaf ik het me niet meer kan herinneren, en ben vrij vaak bij wedstrijden. Laatste tijd wat minder omdat ik het nogal druk heb|( Dus wel een echte