het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat het hem niet word :+

En anders niet meer dan 20, althans dat mag ik hopen. Anders is het een dure eendagsvlieg.
 
9/7/2008 - Nieuwe uitshirt van Ajax al uitgelekt?

De redactie van Ajax Netwerk kreeg vandaag een tip waarin gesteld is dat het nieuwe uitshirt van Ajax is uitgelekt op de webpagina van Adidas. Wellicht heeft iemand per ongeluk, bij het onderhoud aan de website van Adidas, het tenue geplaatst waardoor het even openbaar is geweest. De pagina waar het om zou gaan zou inmiddels verwijderd zijn en het is niet controleerbaar of het er ook daadwerkelijk op heeft gestaan. Het zou om de pagina gaan waarvan kennelijk een printscreen is gemaakt die vervolgens geupload is. Klik hier voor het screenshot. Let wel: het is niet controleerbaar, dus het niet zeker dat dit het nieuwe uitshirt is.

adidas447777qb8.jpg
 
'Ook Ajax meldt zich weer voor Aissati'
De transfer van Erik Pieters zou inmiddels zonder Ismaïl Aissati erbij te betrekken rond zijn gekomen, waardoor de toekomst van de middenvelder nog onduidelijk is. Ajax heeft zich daarom volgens VI weer in Eindhoven gemeld.

De negentienjarige Aissati staat in de belangstelling van onder meer FC Utrecht, FC Twente en sc Heerenveen. Deze clubs zou hij echter als een te grote stap achteruit zien, iets wat Ajax normaal gesproken niet is.

De Amsterdammers meldden zich in de winterstop ook al voor Aissati, maar tot een transfer kwam het destijds niet. De middenvelder wil vanwege een gebrek aan speeltijd vertrekken.


Kom maar :W
 
PSV en FC Utrecht zijn eruit. En dus vertrekt Erik Pieters van Nieuw Galgenwaard naar het Philips Stadion. Vrijdag is de Eindhovense club van plan de linksback te presenteren
 
'Real Madrid akkoord met Van der Vaart'
10 juli 2008


Rafael van der Vaart lijkt toch nog zijn gedroomde transfer naar een Spaanse topclub te krijgen. Volgens Marca heeft de 25-jarige middenvelder een akkoord bereikt met Real Madrid en verwacht de Spaanse kampioen ook binnen enkele dagen met Hamburger SV overeenstemming te bereiken over de transfersom.

Real Madrid was al geruime tijd op zoek naar een nieuwe middenvelder. Cristiano Ronaldo stond bovenaan het verlanglijstje van de Spaanse club, maar zijn komst bleek onhaalbaar. Mocht Van der Vaart inderdaad naar Real gaan, dan wordt hij de vijfde Nederlander in de selectie van coach Bernd Schuster. Ook Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben, Wesley Sneijder en Royston Drenthe spelen bij de Koninklijke.

Voor Van der Vaart zou met een transfer naar Real Madrid een droom in vervulling gaan. De middenvelder heeft Spaanse roots en maakte er nooit een geheim van dat hij droomde van een avontuur bij een mooie club in de Primera Division. Een jaar geleden hoopte hij al op een overstap naar Valencia, maar Hamburger SV weigerde destijds mee te werken. Sindsdien verklaarde Van der Vaart dat hij Hamburger SV 'alleen wilde verlaten, als hij naar een absolute topclub zou kunnen'. Voor de Duitse club is het ook interessant om Van der Vaart nu te laten gaan, aangezien de Nederlander volgend jaar voor een gelimiteerde transfersom van 1,5 miljoen euro kan vertrekken.


Aissati heeft geen trek in FC Utrecht
10 juli 2008


De beoogde ruil tussen Erik Pieters en Ismail Aissati is van de baan. FC Utrecht en PSV waren van plan om beide spelers met gesloten beurzen van club te laten wisselen, maar dat was buiten Aissati gerekend. De eigenzinnige middenvelder had immers helemaal geen trek in een transfer naar de club van Willem van Hanegem.

"Wij hebben ook begrepen dat Ismail niet meer naar Utrecht wil en nemen dat voor kennisgeving aan. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening", zegt PSV-directeur Adrie van Kraaij in De Telegraaf.. De 'weigering' van Aissati is opvallend, omdat hij een geboren en getogen Utrechter is. Bovendien liet hij Utrecht-coach Van Hanegem enkele weken geleden nog weten, wél oren te hebben naar een dergelijke ruil.

Of Aissati nu bij PSV blijft, is hoogst onzeker. De jeugdinternational staat immers ook in de belangstelling van FC Twente en vooral Ajax. "Ismail is welkom, maar wij weten niet wat hij precies van plan is. Ik ken de geluiden over hernieuwde interesse van Ajax ook, maar een bod hebben we nog niet ontvangen", aldus Van Kraaij.

Van Aissati is het nog niet zeker maar ik verwacht dat ie wel naar Ajax komt.
 
Stevens heeft gesproken en wil hem een eerlijke kans geven. Wel ziet hij hem voor de 'Afellay' positie...dus tja. Aissati wil volgens mij een basisplek. Die krijgt hij bij Ajax denk ik ook niet zo toegezegd.

Dit jaar moet hij nog geld kosten, volgend jaar transfervrij.

Tot nu toe hoor ik enkel Ajax over Ajax en niet Aissati over Ajax.
 
Ronaldo in verband gebracht met PSV

De Italiaanse website Sportal meldt dat Ronaldo mogelijk in de belangstelling staat van PSV. De inmiddels 31-jarige aanvaller herstelt momenteel van een zware knieblessure en weet nog niet waar zijn toekomst ligt. Ronaldo speelde eerder tussen 1994 en 1996 in Eindhoven. De spits brak bij PSV door in Europa en scoorde liefst 42 keer in 47 duels.

Ronaldo kwam daarna uit voor Barcelona, Inter, Real Madrid en AC Milan. De aanvaller heeft nu geen nieuw contract gekregen bij Milan en staat nog enige tijd aan de kant met een zware knieblessure.

Volgens Sportal heeft PSV echter al voorzichtig gepolst of Ronaldo terug zou willen keren naar Eindhoven.

De spits zou hebben aangewezen eerst af te willen wachten hoe goed hij herstelt.


*hahahah dat zou wat zijn zeg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top