het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Toe nou, Gomez had gewoon dit jaar moeten blijven bij Psv en volgend jaar naar Manchester gemoeten en Van der Sar moeten vervangen. Gomez is echt een fantastische keeper.

Alleen in Zweden en bij Stade Rennes basisspeler geweest.

En bij Zweden.

'Geflopt' bij Juventus omdat ene v/d Sar er stond....

Maar ik kan/wil Isaksson niet eens 'verdedigen', want het is ook voor mij maar afwachten. Een Grandel is het iig niet.

Toe nou, Gomez had gewoon dit jaar moeten blijven bij Psv en volgend jaar naar Manchester gemoeten en Van der Sar moeten vervangen. Gomez is echt een fantastische keeper.

Of Dida bij Milan.

Zo is het idd.
En daarom hebben de zaakwaarnemers een grote hand in dit geheel gehad.

Een speler bepaald nog steeds waar hij gaat spelen en niet zn zaakwaarnemer, maar maakt niet uit.
Gomes flopt.

Ik denk dat dat toch niet helemaal waar is. Om een voorbeeld te noemen; Alves, die luisterde ook enkel naar zijn 'vertrouwelingen'. Sommige spelers kunnen echt erg afhankelijk zijn, en simpel. Simpel maar geloven wat je zaakwaarnemer zegt; en die denken aan geld.

Ik neem aan dat je als braziliaanse speler met een doel naar europa komt, en dat is niet van een CL ploeg naar een middenmotor in Engeland, dat ben ik met je eens maar hij is ook al 28 en kan nu flink cashen.
Als een topploeg hem echt wilt betalen ze zn transfergeld toch wel.

Ik denk dat ie het puur voor de engelse knaken doet zodat zn familie save is.

Ik denk dat z`n zaakwaarnemer(s) hem dat wilde laten doen. Hij had volgend jaar serieus naar Ac of Man utd kunnen gaan.

Maar het maakt niet uit, hij is weg.
Vond het wel erg opvallend dat na zo`n harde uitspraak hij nu zegt; "ik kom terug".

En 28 voor een keeper is jong. (v/d Sar is +10 jaar)

O, God. Ze zijn er weer.

neoshin-calimero-v2-2793.png

Haha, de welbekende ''calimero''. Vaak aangehaald door Ajax supporters, als ze niet meer weten wat ze moeten zeggen.

Niks gelezen over de terugkeer van jullie verlosser. Makaay, van Bronckhorst en Tomasson. Kan je jaren mee vooruit nog :P

39 8P haha de kk, is toch een eendags vlieg. die jongen overleeft geen dag in europa

Echt zo'n gevalletje van Angelos Charisteas......................

Status
Not open for further replies.
Back