het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
Nee nu het verhaal over de loting met RodaJC....

”We leefden op een wolk en dan donder je er zo af. Dit is de meest waardeloze loting ooit. We mogen in een strafkamp naar Limburg, daar worden we tegen de muur gezet en gefusilleerd. Afschuwelijk voor de spelers en onze supporters”, zegt Kraay in een reactie aan Omroep Gelderland.

“Dit voelt alsof ik ontslagen ben, dit doet zoveel pijn. Na één van de mooiste avonden van mijn leven heeft dit nul tot generlei waarde. Het is net het uitzendbureau: het waren één mooie dagen.”


*mr. is in het nieuws.. iedereen moet het weten ook.








Misschien geen Affelay tegen Ajax....gelukkig hebben we Aiss...ohnee :'(
 
Nieuwe kicksen besteld ^_^

pds002009990.jpg



SL versie dus :)
 
Last edited:
Nee nu het verhaal over de loting met RodaJC....

”We leefden op een wolk en dan donder je er zo af. Dit is de meest waardeloze loting ooit. We mogen in een strafkamp naar Limburg, daar worden we tegen de muur gezet en gefusilleerd. Afschuwelijk voor de spelers en onze supporters”, zegt Kraay in een reactie aan Omroep Gelderland.

Wat heeft Kraay met die metaforen die allemaal met oorlogen te maken hebben? Sowieso een mediageil typ natuurlijk, maar dit slaat alles.
 
Altijd al een sukkel gevonden. 0 toegevoegde waarde imo, hij is een trainer bij een amateurclub laat em daar lekker de pipo uithangen.
 
Ik moet 1 ding toegeven. Beginnen als trainer in de 3de klasse, 3x kampioen worden en dan bovenin meedraaien in de hoofdklasse EN ver komen in de beker, dat doe je niet zomaar. Hij kan dus wel iets blijkbaar...
 
Die vent heeft altijd al op me zenuwen gewerkt en dat hij zichzelf ging interviewen de vorige keer was toch wel het toppunt :L
 
Ik moet 1 ding toegeven. Beginnen als trainer in de 3de klasse, 3x kampioen worden en dan bovenin meedraaien in de hoofdklasse EN ver komen in de beker, dat doe je niet zomaar. Hij kan dus wel iets blijkbaar...


ff bovenaan page :). Dat hij zichzelf ging interviewen ging imo ook wat ver :p
 
Ik vind dat je er een beetje de humor van moet inzien. Die gast vind het prachtig man en dat team moet snel weer in de underdog positie.
 
Fulham-Tottenham Hotspur 2-1
Harry Rednapp heeft zijn eerste nederlaag als manager van Tottenham Hotspur moeten incasseren. Voor Heurelho Gomes was uitkomst van de Londense derby extra pijnlijk, omdat de Braziliaanse goalie met een blunder Fulham aan een 1-0 voorsprong had geholpen. De oud-PSV'er werkte een voorzet van Simon Davies in zijn eigen doel.

*het wil niet echt lukken met mr. Gomes....
 
Dat doe ik niet, maar Voetbal International wel.
\En ik ben zelf keeper enz enz...




Maar jij volgt Bosschaart toch ook nog wel?

50+.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top