het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Maar in Het Parool wijst Kuiper ook naar de rol van Vlado Lemic, die sinds kort de belangen van Sulejmani helpt te verdedigen. 'Voor de komst van Lemic zei Mickey altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.'

Die Lemic...
Gomes heeft dus ook gezegd dat hij zijn "reker eruit of..." moest zeggen van die 'zaakwaarnemer'. Ik kan dus enkel concluderen dat Reker gelijk lijkt te hebben dat die Lemic te veel belangen had.

Engelse interesse Huntelaar zwelt aan
Ajax raakt Klaas Jan Huntelaar deze maand mogelijk kwijt aan een Engelse topclub. Manchester United en Arsenal hebben hernieuwde interesse in de goaltjesdief.

Vooral de belangstelling van Arsenal zou zeer concreet zijn. Manager Arsène Wenger wil Huntelaar aantrekken als vervanger van Emmanuel Adebayor. Deze staat op de nominatie om de overstap te maken naar FC Barcelona of AC Milan. Daarom zou Arsenal komende week een bod van 23 miljoen euro uitbrengen op Huntelaar, weet News of the World.

Naast Arsenal heeft ook Manchester United een oogje op Huntelaar. De topscorer van de Eredivisie is een mogelijke opvolger van Cristiano Ronaldo. Deze staat in de nadrukkelijke belangstelling van Real Madrid.

Huntelaar moet sowieso voor 14 juli vertrekken bij Ajax. Dan begint de voorbereiding en vanaf dat moment willen de Amsterdammers geen bepalende spelers meer laten gaan.

En dat voor een speler die zich Europees niet heeft (kunnen) bewijzen.
Ik verwacht eerder de Engelse middenmoot oid.

En dat voor een speler die zich Europees niet heeft (kunnen) bewijzen.
Ik verwacht eerder de Engelse middenmoot oid.

Net als Gomez. Wel fijn dat je een keeper ervoor terug krijgt die bij City nog niet eens nummer 1 was. Eigenlijk is hij zijn hele leven tweede keeper geweest ;(

Nee geloof ik ook niet, die kerel scoort elke wedstrijd ook in het NL elftal.
Word gewoon een topclub.

En hotspur zie ik nou niet echt als een 'b' club, maja zal wel aan mij liggen :+

Nee geloof ik ook niet, die kerel scoort elke wedstrijd ook in het NL elftal.
Word gewoon een topclub.

En hotspur zie ik nou niet echt als een 'b' club, maja zal wel aan mij liggen :+

Enorme successen de laatste jaren inderdaad.

Net als Gomez. Wel fijn dat je een keeper ervoor terug krijgt die bij City nog niet eens nummer 1 was. Eigenlijk is hij zijn hele leven tweede keeper geweest ;(

Net als Gomes idd. Ik zag hem bij AC staan. Blijkbaar vond Lemic dit beter.
Ik denk ook niet dat dit nu 100% Gomes z`n idee was.

Geef die Isaksson eens kans zeg.

Gomes wilt gewoon ff flink cashen in zn carriere zodat zn familie zorgenloos kan leven, zo zijn die Brazilianen allemaal.

Nee.
Hij wilde stellig naar een betere club dan PSV. Dat is Hotspur niet (sportief gezien). Financieel natuurlijk wel, maar gomes kan ook gewoon bij AC/ManUtd etc onder de lat staan. Maar Lemic heeft hem die uitspraak laten doen. En die wilde cashen (en de andere zaakwaarnemers). Want met wat hij bij PSV verdiende konden ze thuis ook vast wel genoeg mee. En na PSV zou echt wel die echte topclub komen. Die straks meer moet gaan betalen om hem van Hotspur te moeten kopen dan aan PSV ws.

Een speler bepaald nog steeds waar hij gaat spelen en niet zn zaakwaarnemer, maar maakt niet uit.
Gomes flopt.

Net als Gomes idd. Ik zag hem bij AC staan. Blijkbaar vond Lemic dit beter.
Ik denk ook niet dat dit nu 100% Gomes z`n idee was.

Geef die Isaksson eens kans zeg.

Alleen in Zweden en bij Stade Rennes basisspeler geweest. Bij Juve geflopt en bij City ook.

Status
Not open for further replies.
Back