Ajax heeft op papier gewoon een erg sterk en zelfs aantrekkelijk team (als feyenoorder durf ik dat best te zeggen). Met van Basten als coach denk ik dat er wel prijzen gepakt gaan worden komende jaren.
hahaha iedereen lacht hier altijd over het wanbeleid van feyenoord. Lees nu artikel in de krant en lees dan 020 er ook wat van kan.
Kort samengevat. Mr Coronel komt met grote woorden dat er spelers van niveau alleen nog worden aangetrokken. Betaald 16,25 mil voor Sulejmani. Lees ik nu dat nog geen 2jaar geleden deze jongen werd aangeboden in de arena voor enkele tonnen. Dit is afgeketst, het bestuur, olv dhr van geel, was niet overtuigt.
Hij is toen niet gekomen omdat hij een paar louche zaakwaarnemers had waar Ajax hun vingers niet aan wou branden..
Niet alles wat in de krant staat is waarheid
Hij is toen niet gekomen omdat hij een paar louche zaakwaarnemers had waar Ajax hun vingers niet aan wou branden..
Precies, is gewoon jaloezie uit kamp 010.
Hadden hun maar zo'n bankrekening en selectie.
Mja Tomasson is het volgende fossiel dat de selectie komt versterken.
wij hadden teminste nog wat vorige seizoen. Wat jullie? En om je voor te zijn over knvb beker troostprijs.....weet ik maar iets is beter dan niets. Dus ik snap dat die druk zo hoog bij die 020'ers is
wij hadden teminste nog wat vorige seizoen. Wat jullie? En om je voor te zijn over knvb beker troostprijs.....weet ik maar iets is beter dan niets. Dus ik snap dat die druk zo hoog bij die 020'ers is
Ajb zeg
Jij als Feyenoorder bent niet eens een *hap* waard dus dat doe ik bij deze ook zeker niet..
Oh en trouwens ik kan me iets herrineren dat termen als 020 en 010 niet geweest waren hier dus daar kunnen jullie miss ook weer ff meekappen ?