het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Ja en de meest onzinnige verhalen.

Gelukkig is alles na de halve finale uitgekomen zoals ik hoopte. Toch een terecht EK winnaar. Toen bij Studio Sportzomer die beelden van de goals van Oranje weer voorbij kwamen voelde ik toch een pijn in mn hart hoor... Zoals Hugo Borst al zei; dit had toch ons jaar moeten worden, wat een kans hebben we laten liggen.

Zo bedoelt hij het toch niet bijdehandje.

Gewoon het gevoel van verliezen, ook al was het terrecht. Als je een beetje hart voor voetbal hebt, dan weet je wat er bedoelt wordt.

Wat heb ik me geërgerd aan dat commentaar zeg :X

Gvd wat een domme opmerkingen kan die gast maken, elke wedstrijd waarbij hij commentaar gaf zaten er wel dingen tussen waarvan ik dacht: :L x|

Maar vandaag, hij bleef bezig met onzin uitkramen!

Spanje kampioen holadiejeee!

Ja en de meest onzinnige verhalen.

Gelukkig is alles na de halve finale uitgekomen zoals ik hoopte. Toch een terecht EK winnaar. Toen bij Studio Sportzomer die beelden van de goals van Oranje weer voorbij kwamen voelde ik toch een pijn in mn hart hoor... Zoals Hugo Borst al zei; dit had toch ons jaar moeten worden, wat een kans hebben we laten liggen.

Helemaal mee eens. Het had zo mooi kunnen worden als we Rusland verslagen hadden. Dan had de halve finale Ned - Spanje geweest. Man man, de gedachte is al om te likkebaarden, dat had echt een prachtige wedstrijd geweest waarschijnlijk.

Maar goed, we hebben iig perspectief, alhoewel ik een andere keeper en verdedigingsnood wel vervelend vind. Ooier zal denk ik ook stoppen, van Bronckhorst wellicht ook.

Van de Sar missen word nog het ergste de volgende toernooien.

En wat was ik blij dat Spanje won, gun het die duitsers totaal niet.

Status
Not open for further replies.
Back