Hij is gewoon zelf naar beneden gelopen volgens mensen in het stadion. Kan best dat het niet goed is, maar duidelijk dat er van ramptoeristen weer van een mug een olifant wordt gemaakt.
Wel grappig dat een foto in verband wordt gebracht met voetbal
Feyenoord heeft gewoon 5-2 gewonnen, het was niet al te best geef ik zelf toe, maar 9 goals in 2 wedstrijden, dat is niet verkeerd of heb ik nou ongelijk?
Ja jij ging gelijk kijken he stoere booiii, jammer dat die weg is gehaalt he, mischien moet je minder achter teletekst pagina 818/819 zitten, dan had je hem kunnen zien
ROTTERDAM - De deelname van Feyenoord in de winterstop aan de lucratieve Dubai Cup is afgeketst. Vooralsnog heeft Feyenoord geen alternatief. "Wij kunnen het ons niet permitteren om 50.000 of 60.000 euro te besteden aan een trainingskamp, maar misschien kunnen we met de hulp van een sponsor nog iets organiseren", aldus trainer Gertjan Verbeek.
Ja jij ging gelijk kijken he stoere booiii, jammer dat die weg is gehaalt he, mischien moet je minder achter teletekst pagina 818/819 zitten, dan had je hem kunnen zien
Wel grappig dat een foto in verband wordt gebracht met voetbal
Feyenoord heeft gewoon 5-2 gewonnen, het was niet al te best geef ik zelf toe, maar 9 goals in 2 wedstrijden, dat is niet verkeerd of heb ik nou ongelijk?