Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Oei, zet ik mn tv aan nadat ik thuis kwam van de kuip, staat psvau met 0-4 achter in de 40e min :W

Fey was niet best trouwens. Maargoed, snel vergeten, en 3 pnt in de pocket.

Last edited:
2-6
tegen 10 er nog twee tegen krijgen...knap.
Niets meer dan respect voor Twente (Mcclaren) hoor.

Ik zie Rutten zomaar opstappen.

Ik helaas niet, hij heeft gezegd dat die niet uit zichzelf weg gaat.
Ik kan trouwens wel janken zeg, 't is toch werkelijk onvoorstelbaar dat je zo staat te verdedigen.
In de eerste helft heeft FC Twente 4 kansen, die worden gewoon allemaal benut omdat elke speler helemaal vrij z'n gangetje kan gaan.
Onvoorstelbaar.
Maar het dieptepunt komt dan nog in de tweede helft waar je met een man meer staat maar nog 2 goals om de oren krijgt...
Rode kaart van Douglas was overigens wel terecht, goed gezien van van Boekel. Was zuiver natrappen.

Gewoon naar de stand blijven kijken Joenne...deze slag is verloren, maar de oorlog nog niet! :P ook zo zin in Valencia? :P

Weet je wat 't mooie is, ik heb gister besloten om kaartjes voor PSV - Valencia te halen en daadwerkelijk gehaald...
Naar de stand blijven kijken, tja, da's makkelijk ja.
FC Twente wint natuurlijk die wedstrijd bij De Graafschap, sowieso 3 punten achterstand met een veel minder doelsaldo.
Of ze moeten over 2 weken eerst punten laten liggen tegen Feyenoord...

Volgende week NAC uit, ik moet 't maar weer zien, dat is toch wel een echte angstgegner van PSV...
Nog één wedstrijdje verliezen en je staat opeens zomaar vijfde/zesde.
Zelfs 't doelsaldo van Ajax is nu beter als dat van ons...
34 goals tegen. Waar zijn die tijden met Alex en Gomes waar we in één heel seizoen iets van 20 tegendoelpunten kregen.

Last edited:
Weet je wat 't mooie is, ik heb gister besloten om kaartjes voor PSV - Valencia te halen en daadwerkelijk gehaald...

Beter had je kaartjes voor Valencia - PSV gehaald...kom je tenminste nog ergens, kan je altijd de toerist uithangen.

Naar de stand blijven kijken, tja, da's makkelijk ja.
FC Twente wint natuurlijk die wedstrijd bij De Graafschap, sowieso 3 punten achterstand met een veel minder doelsaldo.
Of ze moeten over 2 weken eerst punten laten liggen tegen Feyenoord...

Tuurlijk, die stand bepaald uiteindelijk het seizoen.
Kan nog van alles gebeuren...niets is zeker...dat blijkt.
Ik zou nergens van uit gaan iig.

Volgende week NAC uit, ik moet 't maar weer zien, dat is toch wel een echte angstgegner van PSV...

Ik geloof daar niet meer in.

Nog één wedstrijdje verliezen en je staat opeens zomaar vijfde/zesde.
Zelfs 't doelsaldo van Ajax is nu beter als dat van ons...
34 goals tegen.

Je gaat er van uit dat de rest blijft winnen?
Verschil van +2 in doelsaldo, nou, nou....

Nu even de reacties van andere supporters ondergaan en iedereen is het dan weer vergeten....

Ajax gaat sowieso nog veel wedstrijden winnen.
Ze spelen zo belabberd als wat maar winnen tenminste wel gewoon z'n wedstrijden, en uiteindelijk toch weer met grote cijfers.
4-1 tegen Roda JC, 1-4 tegen Excelsior, 4-1 tegen NEC en die 0-2 tegen NAC.

In Heerenveen geloof ik sowieso niet, vooral gezien 't programma met wedstrijden tegen PSV, FC Groningen, Ajax, Vitesse, FC Twente en Feyenoord.

Gelukkig zijn d'r nog wedstrijden als FC Twente - Feyenoord, Ajax - PSV, AZ - FC Twente, PSV - AZ, FC Twente - Ajax en Feyenoord - AZ te gaan.

De enige manier om het woord 'sowieso' te gebruiken met deze competitie is dat sowieso niets zeker is en er sowieso nog verrassingen zullen volgen.

btw.
We hadden het de vorige keer over domme voetballers....maar die Douglas zeg?
die is bezig met een mooi record bij Twente lees ik net.

Last edited:
Heeeerlijke zondag. Jammer dat Groningen net tegen de paal schoot, anders kon het helemaal niet meer stuk :p

Ajax speelde in de 1e helft niet best. Ik had de hoop op een goede wedstrijd ook al direct verloren toen ik de opstelling zag. Ooijer ipv een opkomende linksback, Janssen er weer in... Zo lauw was het spel ook. Gelukkig ging het de 2e helft een stuk beter. Wissel Ebecilio was ook goud. Had ik totaal niet verwacht.

Eind maart (tegen PSV) doen misschien vd Wiel en Boerrigter weer mee! Dat zou zeer welkom zijn.

zucht... Op naar Valencia.... morgenochtend vliegen, de toerist uithangen en hopen dat het donderdagavond enigzins beter is... Hoewel het niveau volgens mij niet dieper kon zinken dan gister...

De tering, dat is wel erg extreem.. Jammer dat ze dan niet even meetellen dat Toivonen ook zijn been tegen hem aan laat zwaaien in die actie

De tering, dat is wel erg extreem.. Jammer dat ze dan niet even meetellen dat Toivonen ook zijn been tegen hem aan laat zwaaien in die actie

Meetellen? minder straf dan?
Dan moeten ze Toivonen ook straffen...

2-1 dus.

Edit: Imbecilio speelt dus de wedstrijd van z'n leven, 3-1.
Edit: Imbecilio met een hattrick. Wat een geflatteerde zege weer zeg, ongelofelijk.

Het doet pijn he! :D
Roda speelde ongelooflijk anti voetbal. Ik heb veel ploegen angstig zien voetballen in 5 jaar tijd, maar dit sloeg echt alles. Junker en Malki zijn 1x de middellijn over gekomen en dat direct een smerige (maar goed uitgevoerde) countergoal, daarna nog meer verdedigen. Bah bah bah! Gelukkig schieten we er in de 2e helft dan nog 4 in waardoor het best geflatteerd was uiteindelijk maar Ajax heeft ook zat kansen gekregen om eerder al te scoren.

PSV donderdag pakkie krijgen van Valencia en dan dit weekend direct weer van NAC, dag seizoen. Gaat de laatste 3 jaar al zo volgens mij? Heel lang bovenaan staan en het in de beslissende fase weggooien. Rutten wint geen topduels, slechte coach.

Voor Zakaria Labyad krijgt de wedstrijd tegen FC Twente mogelijk een vervelend staartje. De aanklager van de KNVB begint een vooronderzoek naar het gedrag van de PSV-aanvaller.

Labyad zou zich zondag schuldig hebben gemaakt aan onsportief gedrag door op de hand van FC Twente-aanvaller Luuk de Jong te gaan staan. De aanklager gaat kijken of er voldoende aanleiding is voor vervolging.

Heerlijk, krijgen we Lens weer in de basis...

Status
Not open for further replies.
Back