Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
volgens mij had douglas nog wat staan van toen met az van vorg seizoen daarom is de straf zo hoog volgens mij. maja wel mooi dom

Ontembare productie Real Madrid onder José Mourinho

Op de productiviteit van Real Madrid staat dit seizoen geen enkele maat. Cristiano Ronaldo bracht zondag met een treffer tijdens het duel met Espanyol (5-0) zijn seizoenstotaal in competitieverband op dertig. Liefst twaalf teams uit de Primera División komen niet eens aan het doelpuntentotaal dat de Portugese superster in zijn eentje behaalt.

Als collectief is Real Madrid intussen hard op weg een nieuw doelpuntenrecord te vestigen. De formatie van trainer José Mourinho krijgt stilaan zicht op het clubrecord uit 1989/90. Onder coach John Toshack was Real destijds 107 keer in competitieverband trefzeker.

Met 85 doelpunten na slechts 25 speelronden, een gemiddelde van 3,4 doelpunten, ligt het team voor op schema. Indien Real Madrid het huidige moyenne vasthoudt, is het 22 jaar oude record al tijdens de 32ste speelronde gebroken. Mourinho zou vervolgens nog zes duels hebben om de productie verder aan te scherpen.

Fantastisch :W.

Ben benieuwd vanavond, Arsenal gaat nooit vier keer scoren...

Pff wat was Ibrahimovic slecht zeg :P Kan erg van zijn spel genieten maar deze wedstrijd niet

Heel Milan bakte er helemaal niks van, die waren voor de wedstrijd echt al met de gedachten bij de volgende ronde.
Jammer van die enorme kans van van Persie, wil die een lobje doen. Hij moest 'm er vol in jagen.

Heel Milan bakte er helemaal niks van, die waren voor de wedstrijd echt al met de gedachten bij de volgende ronde.
Jammer van die enorme kans van van Persie, wil die een lobje doen. Hij moest 'm er vol in jagen.

Mwah, normaal pakt een keeper in zo'n situatie een hoek. Die Abiatti doet het niet nog eens na gok ik. Wel jammer, gun het Arsenal altijd wel. Goede club met een normaal beleid.

Ontembare productie Real Madrid onder José Mourinho

Op de productiviteit van Real Madrid staat dit seizoen geen enkele maat. Cristiano Ronaldo bracht zondag met een treffer tijdens het duel met Espanyol (5-0) zijn seizoenstotaal in competitieverband op dertig. Liefst twaalf teams uit de Primera División komen niet eens aan het doelpuntentotaal dat de Portugese superster in zijn eentje behaalt.

Als collectief is Real Madrid intussen hard op weg een nieuw doelpuntenrecord te vestigen. De formatie van trainer José Mourinho krijgt stilaan zicht op het clubrecord uit 1989/90. Onder coach John Toshack was Real destijds 107 keer in competitieverband trefzeker.

Met 85 doelpunten na slechts 25 speelronden, een gemiddelde van 3,4 doelpunten, ligt het team voor op schema. Indien Real Madrid het huidige moyenne vasthoudt, is het 22 jaar oude record al tijdens de 32ste speelronde gebroken. Mourinho zou vervolgens nog zes duels hebben om de productie verder aan te scherpen.

Bizar eigenlijk dat de club zo systematisch onder vuur ligt. Ik vind het ook echt een waanzinnig elftal, na Barca de beste ploeg ter wereld. Mourinho heeft het hartstikke voor elkaar maar hij wordt toch verjaagd naar Engeland van de zomer. Too bad.

Tja, idioten achterin zoals Pepe en Ramos, arrogante kwal voorin en een trainer waarvan je houdt of kotst.

Die arrogante kwal blijft anders toch wel een fenomeen zeg, 126 wedstrijden, 124 goals! :W
Van Pepe en Ramos moeten ze inderdaad gewoon af.
Beste verdedigers op 't moment zijn in mijn ogen Thiago Silva (AC Milan) en Vincent Kompany (Manchester City)

Mourinho creëert zelf een team wat schijt heeft aan alles en iedereen, hij heeft die houding zelf natuurlijk ook. Ik heb soms een het gevoel dat het 'iedereen is tegen ons' is.

Over 10 jaar herinneren we ons toch alleen nog maar Barcelona/Messi.

Voor Zakaria Labyad krijgt de wedstrijd tegen FC Twente mogelijk een vervelend staartje. De aanklager van de KNVB begint een vooronderzoek naar het gedrag van de PSV-aanvaller.

PSV kan opgelucht ademhalen; schorsing voor Labyad blijft uit.

Die arrogante kwal blijft anders toch wel een fenomeen zeg, 126 wedstrijden, 124 goals! :W
Van Pepe en Ramos moeten ze inderdaad gewoon af.
Beste verdedigers op 't moment zijn in mijn ogen Thiago Silva (AC Milan) en Vincent Kompany (Manchester City)

Ja zeker dat terugspeel balletje van Silva gisteren

Miralem Sulejmani komt dit seizoen niet meer in actie voor Ajax. De Servische vleugelaanvaller, bezig aan zijn vierde seizoen in Amsterdam, onderging woensdagmorgen een kijkoperatie. Tijdens die operatie is tevens de schade aan de buitenmeniscus van zijn knie hersteld, brengt Ajax naar buiten. Als gevolg daarvan staat Sulejmani vier maanden aan de kant.

16.000.000 zoiets ?

Die 7 miljoen voor Tadic zijn imo ook veel te veel, zo bijzonder vind ik hem niet

Status
Not open for further replies.
Back