Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Ik vond die 1ste goal wel heel makkelijk erin gaan trouwens, neemt niet af dat het een hele mooie was natuurlijk maar die keeper had al door dat ie de lul was volgens mij :p

Wat denken we trouwens van vanavond?

FC Twente geeft ik 't meeste kans aangezien Huntelaar en nog twee andere basisspelers er niet bij zijn.
AZ, gevaarlijkste mannen aan de kant van Udinese zijn bij uitstek Di Natale en Isla. Ik gok op een gelijkspelletje en in de uitwedstrijd zijn ze kansloos.
PSV krijgt het 't moeilijkst. Waarschijnlijk gaan ze weer met twee verdedigende middenvelders spelen (Strootman en Hutchinson)
Hopen op een uitdoelpuntje zodat we nog enige kans hebben thuis.

ter volledigheid meldt de bond dat televisieschermen/monitoren (in welk formaat dan ook) niet zijn toegestaan in de instructiezone

Wat denken we trouwens van vanavond?

PSV krijgt het 't moeilijkst. Waarschijnlijk gaan ze weer met twee verdedigende middenvelders spelen (Strootman en Hutchinson)
Hopen op een uitdoelpuntje zodat we nog enige kans hebben thuis.

Ik hoop(!) dat ze de nederlaag van twente recht willen zetten en een offensief neerzetten waar je bang van wordt. Echter ben ik bang dat het juist andersom is en dat we met 3-0 oid naar huis kunnen

Twente heeft aardige zaken gedaan, alhoewel ze er zeker meer uit hadden kunnen halen!

Psvau apweer 1-0 achter bij Valencia

Edit: 2-0 al, 12e minuut. Hoop dat ze gaan voetballen nu, want anders kan het wel is pijnlijk worden vanavond.

Dat wel, maar wat staan ze te schutteren bij Psv achterin zeg... Beetje hetzelfde verhaal als tegen die Portugezen vorig jaar. Onzin doelpunten tegen krijgen in de heenwedstrijd en daar dan in de return op genaaid worden.

Wat werden we weggespeeld zeg, ongelofelijk.
De verdediging was vandaag weer top... Isaksson die werkelijk geen bal tegen kan houden, Manolev die lucht staat te dekken, Willems die gewoon op de bank moest beginnen.
Dat zag Fredje na een half uur toch ook.
Dan mag je blij zijn dat 't met rust 'maar' 3-0 staat want 't kon met gemak al 5-0 staan.
Na die 4-0 doen ze werkelijk niks meer en laten ze PSV maar wat ballen, dan mag je echt heel blij zijn met die 2 doelpunten uit 't niets.

Die scheids was trouwens echt voor Valencia, hij floot echt alles tegen PSV.
Die penalty was natturlijk lachwekkend, even later hetzelfde geval met Strootman en dan laat die gewoon doorspelen.
Soldado die doodleuk een elleboog geeft aan Derijck valk voor de neus van die lul langs de goal, helemaal niks.

AZ erg netjes! Kon nog makkelijk 3-0/4-0 worden met die kansen op 't einde van Falkenburg en Altidore.
FC Twente dankzij een schwalbe van de Jong... Die was echt lachwekkend.
Gaat die 't ook nog aan z'n assistent vragen die ook nog zegt dat 't een penalty is.

Beetje bizarre wedstrijden van psv & twente idd. AZ heeft het erg netjes gedaan! Ik gun het ze ook van harte :)

Dereijck zag er wel ernstig uit zeg.. Bloedneus, rondom zn oog werd het blauw. Ongekend dat daar niet voor gefloten is.
Ik was al bang voor een afstraffing als 4-0. Goed dat het nog 4-2 geworden is. Hopelijk herpakken ze zich voor NAC. NAC is momenteel ook niet lekker bezig dus zou mooi zijn als daar 3 punten gepakt worden.

Heeft iemand trouwens dat commentaar gehoord van Derksen op die verslaggever die Strootman interviewde? Ik geef Derksen volledig gelijk.

Status
Not open for further replies.
Back