Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Ja, Strootman werd een beetje boos.
Begint die na zo'n wedstrijd, waar je al volledig kansloos werd weggespeeld over Rutten.
'Of hij ons nog genoeg kan raken?'

ade4c311-a4cf-4fbe-a11e-68d2a5bc7579_1112-VALPSVfoto4684.jpg

Zo, ik leef ook weer in Nederland...

Godsklere wat een afgetrapt oud tering betonnen kuthok is die Mestella in Valencia :D Als je zelfmoordneigingen hebt moet je 3e ring gaan zitten, je kan zo omlaag springen als het moet :D

Wedstrijd weer dramatisch tuurlijk, blij dat we iig 2 doelpunten meegepakt hebben. Sfeer in Valencia was wel triest... had ook wel iets meer verwacht van hun supporters. In de hoeken op de 1e ring 2 kleine vakken met ongeveer 500 man totaal ofzo. Voor de rest was het echt triest leeg in het stadion.

1 voordeel, genoeg mooie dames daar in Valencia, damn :W

Die kut Fred moest natuurlijk al lang ingrijpen.
Dit zag een blinde zelfs aan komen man, godverdomme zeg.
Het seizoen is helaas gedaan, geen titel, geen CL.
Volgende week nog verliezen van Heerenveen en daarna van Ajax en 't is compleet.
Ben er stront en strontziek van.

Als die zo netjes is moet die gewoon uit zichzelf opstappen, dit gaat toch gewoon te ver man.
Volgende week staan we gewoon onder Heerenveen en Ajax, misschien zelfs ook nog onder Feyenoord.

Ach...gewoon grotendeels ander soort publiek.
Gewoon niet het type dat zin heeft om het maasgebouw in/af te breken...

Hoe zat het toen met de steun voor Mario?

Vanuit de supporters bedoel je? Onvoorwaardelijk.

En nu alle fey supporters als maasgebouw randebielen bestempelen Tinne? Rly?

Bakkal heeft weer gescoord voor Feyenoord, is dat niet wat voor PSV?
...

Maar ik kan dat echt niet begrijpen he, tegen Twente ga je er kansloos af en tegen Valencia mag je achteraf blij zijn met 4-2 want 't kon makkelijk 8-2 zijn.
Dan denk je, iedereen is gebrand op een goed resultaat tegen NAC.
Wat krijg je te zien, een slap, ongeïnspireerd PSV dat blijkbaar niet voor 't kampioenschap wil gaan.

Transfervrij na dit seizoen toch? Misschien dat hij weer wil bijtekenen als Fredje vertrekt. Alhoewel ik denk dat hij aast opneen transfer naar het buitenland.

Status
Not open for further replies.
Back