Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
:D:D:D

Ik had als Rutten me middelvinger opgestoken naar die hans worsten. Wat een verschrikkelijke kinkels hahaha

Ik zat bij NEC vanmiddag, wat speelde Twente ontzettend slecht zeg. Ze gingen in de 1e helft zelfs tijd rekken. Wat een wanvertoning, totaal niet kampioenswaardig zoals ze speelden. Die 3-1 was zeer terecht.

Maargoed heerlijk middagje natuurlijk. Zal het dan toch nog gaan gebeuren??

"wees niet bang, wij zijn niet zoals Feyenoord hoor"
"ohnee? wacht maar!"

"waar is die rutten dan?"
"anders slist hij ons onder"

Dit moet je gewoon niet willen.
Het zijn ook overal dezelfde die er gaan staan en hun bek opentrekken.

:D:D:D

Ik had als Rutten me middelvinger opgestoken naar die hans worsten. Wat een verschrikkelijke kinkels hahaha

Nee, met tranen in zijn ogen riep hij;"als iedereen ook de spelersgroep dat zou vinden zou ik toch al weg zijn?"

Respect hoor, maar misschien te kwetsbaar.

Och, allemaal van die 'supporters' die uit zijn op wat relletjes/sensatie.
Laat Tiny Sanders en Brands gewoon achter de schermen gewoon werken aan een vertrek van Rutten zodat alles geruisloos gaat.
Hij stond inderdaad bijna te janken, maar de spelers, die hebben 'm echt in de steek gelaten.
Vandaag stelde die eindelijk gewoon het beste team op, maar als je ze zo dan weer om de oren krijgt... Daar kan Rutten ook niets aan doen.
Ik neem 'm wel die rode kaart van Manolev kwalijk, die zag echt iedereen van veraf aan komen.
Hij liet zelfs Hutchinson al warmlopen, maar nee, bij Fred moet 't eerst mis gaan voordat die in grijpt.
Als Valencia donderdag ook maar een beetje goed speelt verliezen we gewoon weer.
En dan 2x tegen Heerenveen die nog niet hebben verloren in 2012, danoet d'r toch echt wat gebeuren...

Bouma:
'We kunnen alleen maar hopen dat we tweede worden'

Nou, en hier begint 't dan.
Een mentaliteit van likmevestje.

Hij doet net of we al geen kampioen meer worden, dat 't al is gelopen.
D'r zijn nog 9 wedstrijden te gaan, als we ze allemaal winnen (dan moet 't wel heel en heel wat beter) dan is de kans nog erg groot aangezien er wedstrijden zijn als AZ - FC Twente, Feyenoord - AZ en FC Twente - Ajax.

Oh, en 't moge nu dus wel duidelijk zijn wie die aanvoerdersband echt verdient, juist, Strootman.
Het is toch te belachelijk voor woorden dat een oude rot als Bouma zo'n menigte niet durft toe te spreken, zelfs aanvoerder Toivonen niet, maar een jongen van 21 die nog maar één seizoen bij PSV voetbalt neemt tenminste wel zijn verantwoordelijkheid.

Last edited:
Rutten en Ten Hag weg.
Cocu en Faber interim.

We gaan het zien.
Faber lijkt me nog wel een goede optie, maar Cocu is volgens mij net zo'n slapjanus als Rutten, zo'n ja-knikker.
Maar 't heeft denk ik weinig nut, de verdedigers zullen nu echt niet ineens beter gaan verdedigen...

Ja en zo bizar slecht vind ik Rutten ook niet, je moet het toch doen met de spelers die je hebt. En die laten het gewoon afweten, Rutten niet. Ja misschien met een paar instructies

De feiten zijn dat hij drie jaar trainer is geweest en niets heeft gewonnen, daar wordt je op afgerekend.

Qua persoon verdient hij respect, niemand spreekt een kwaad woord. Integer en oprecht.

Ik vond hem te vaak te behoudend spelen, alhoewel dit steeds minder werd, en vaak toch onhandig met spelers en hun (zelf)vertrouwen om ging.

Wellicht dat hij gewoon mensen naast zich moet hebben die hem aanvullen ipv jaknikken.
Dat gevoel heb ik dan ook een beetje bij Cocu....te stil.

Status
Not open for further replies.
Back