Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Een betere selectie vind ik wel wat overdreven, ze hebben wel een goede selectie met een paar uitstekende spelers, da's zeker.

2 goede verdedigers (Janmaat en Gouweleeuw)
1 goede middenvelder (Djuricic)
3 goede aanvallers (Assaidi, Narsingh en Dost)

Op 't moment speelt trouwens geen één team als de kampioen van Nederland hoor.

Last edited:
Qua selectie zijn PSV en Ajax de sterkste op papier, echter komt daar dit seizoen bijster weinig van terecht. Als je ziet dat PSV 30 miljoen uitgaf aan spelers en in sommige wedstrijden kan vlammen maar sommige wedstrijden zijn ook echt een verschrikking om naar te kijken. Bij Ajax is het erg jammer dat bepalende spelers langere tijd geblesseerd zijn of steeds maar korte periodes fit zijn. Sigthorsson was echt goed bezig in het begin, en nu wachten we nog steeds totdat hij fit is. Boerrigter hetzelfde verhaal. Vd Wiel ook al een maand of 2/3 out en zo kon je wel ff doorgaan.

Ik denk nog steeds dat het tussen PSV en Ajax gaat.

Ik denk nog steeds dat het tussen PSV en Ajax gaat.

Ik denk dat je AZ, Twente en Heerenveen er dan ook wel bij kunt rekenen. Ik zou niet zeggen dat het specifiek tussen 2 clubs gaat. Ze spelen allemaal de ene week de sterren van de hemel, om een week later finaal af te gaan. Het is zo onvoorspelbaar als het maar kan.

Ik denk zelf dat 't gaat tussen PSV, FC Twente en Ajax.
Heerenveen en Feyenoord kan je gewoon weg strepen.
Heerenveen heeft gister gewoon een punt gepakt door Esteban, in de eerste helft werden ze ook compleet weggespeeld door AZ maar hadden ze 't geluk dat 't slechts 1-0 stond.

PSV heeft op dit moment de sterkste selectie en Ajax wordt vanaf nu alleen nog maar sterker omdat spelers terugkeren van blessure's. Heerenveen/AZ houden het denk ik niet vol, Twente kan wel bij het rijtje van kampioenskandidaten.

Voor PSV geldt het argument 'worden alleen maar sterker' imo net zo.
Hoeveel nieuwe spelers? hoe lang pas bij elkaar?

Stuk langer dan Ajax in ieder geval, wij hebben volgens mij 5 wedstrijden in de sterkste opstelling gespeeld en PSV het hele seizoen al. Op Pieters na misschien.

Van de spelers die nu bij Ajax spelen, spelen er toch wel een aantal langer dan dit seizoen samen met elkaar. Is dit aantal bij PSV niet veel lager?

met de bril op, daarom.

AZ en Heerenveen spelen het beste voetbal. Psv hoort kampioen te worden en ik denk dat Ajax echt tekort doet hoor. Maar idd, met een Boerrigter en Sigtorsson zijn ze de helft sterker. Het wordt iig een spannend maandje. Als Psv van Twente wint aankomend weekend denk ik dat Psv kampioen wordt.

Mee eens, PSV heeft wel goede papieren, maar ik denk toch dat AZ ze kunnen pakken, denk overigens dat AZ alle clubs uit de eredivisie kan pakken. Tussen alleen ajax en psv gaat het zeker niet...

Wat een held is het ook. Bal aan een touwtje:W 3,4,5 verdedigers wegdribbelen is voor hem de normaalste zaak van de wereld:W

Die krijgt me een teringtrappen btw8P.

Guidetti ws flink geblesseerd geraakt bij de training van Zweden :| Fijn joh die hoerige #$@%^&*&^$ interlands.

Fernandez straks geschorst, Cisse geblesseerd en nu ook Guidetti :X

Mwoah, vind het nog meevallen die 5 duels. Tis wel echt een gerichte kopstoot. Van Guidetti is wel weer zuur ja.

Gaat Bertje vanavond weer Kuyt een basisplaats geven? Hele seizoen bij Liverpool op de bank en dan goed genoeg voor de basis in het Nederlands elftal? Waarschijnlijk wel, en zn hopeloos gefaalde lievelingsspits van Persie in de spits. Kappen nou Bertje!

Huntelaar spits
Daarachter robben, sneijder en v persie
Dan v Bommel met Strootman

Status
Not open for further replies.
Back