Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Het is de Messias....punt.
Gewoon kritiekloos en blind volgen....want zo groot is de (wan)hoop.

Zo zie je maar weer, het is (voetbal) net een religie.

Da's wel lekker die uitwedstrijd!
Maar had vorig jaar al een kaartje gekocht voor PSV - Benfica voordat Benfica - PSV werd gespeeld.
Werden ze daar afgedroogd met 4-1.
Dan zit je toch wel een beetje met een dubbel gevoel met zo'n kaartje omdat je eigenlijk al weet dat 't is gespeeld.
Gelukkig werd 't toen nog spannend met die voorsprong van 2-0.
Maar volgende week gewoon weer direct een kaartje halen als 't vrije verkoop is! :)

Ja precies. Ik vlieg diensdag naar Barcelona met 1 overnachting daar, woensdag naar Valencia met 2 overnachtingen, vrijdagochend weer naar Barceloa en 's midddags terug vliegen.

Kon voor 15 euro naar Trabzonspor en nu kost mijn plek 37,50... Wacht lekker de uitwedstrijd af, geloof nooit dat het voor die tijd uitverkocht is :P

Wat een onzin zeg. Ik ben ook niet heilig overtuigd van Cruijf ze visies en kwaliteiten, maar ongeloofwaardig is toch wel het laatste zeg. Het lijkt erop dat je op een of andere manier Barcelona moet bashen omdat je voor Real bent.
Waar maak je je druk om.

Ik maak me vooral druk om het feit dat iedereen hem als een verlosser ziet en hij zichzelf ook. Het is een goede voetballer geweest, maar dat was van Basten ook, al dan niet groter en die heeft niet zo een grote mond, die is gewoon met voetbal bezig.

Van basten was een super voetballer.
Cruijf heeft het hele voetbal veranderd met zijn visie.
Ik denk dat je ze niet kan vergelijken in de functie die Cruijf nu heeft.

Welke functie?

Groningen verliest nu gewoon weer :'(

Nieuwe zaalvoetbal ballen gekocht...
DerbyStar_Futsal_speed.png

Morgen spannend!

Gister ac milan-juventus
1 goal wat gewoon minimaal 50 cm over de doellijn is word niet gezien door de scheidsrechter:X
1 goal wat afgekeurd word omdat de scheidsrechter buitenspel ziet wat er niet is:X

FAIR PLAY:r

Zoals verwacht, Ajax speelt echt slecht (al is dat kunstgras ook wel drama)...enige verschil is dat ze nu wel gewoon voor staan.

De Graaf die een penalty mist.
Vermeer die een penalty veroorzaakt maar niet wordt gegeven, Janga krijgt geel voor een 'schwalbe'
Vermeer net weer een uitstekende redding.
Excelsior verdient die gelijkmaker.

Edit:
Wat een geflatteerde overwinning zeg.

Last edited:
Lekker hoor, PSV net voor rust op voorsprong dankzij Toivonen na een goede actie van Dries!
El Ahmadi speelt trouwens echt weer gruwelijk goed zeg, net als toen die bekerwedstrijd.
Labyad moest trouwens sowieso al scoren, bijna een leeg doel en dan schiet die tegen Martins Indi aan...

FC Twente ook net voor rust aan de leiding dankzij Luuk de Jong.

van 2-0 naar een 2-2.....slecht hoor. Zo verdien je het niet eens om eerste te staan.
De rol van Fernandez is zeer discutabel lees ik.

3-2 !

Klote wat zonde man. Jammer dat Mulder het weggeeft. Maargoed, hadden eigenlijk vlak na rust al met 10 man moeten staan, dus mogen officieel niet klagen denk ik. Wat een idioot die Fernandez.

Als we 1 positief aspect naar voren kunnen halen is het wel dat Feyenoord ook zonder Guidetti goed kan draaien.

Ik werd helemaal gek voor de tv. Ongelofelijk zeg.
Knettergekke wedstrijd.

Ongelofelijk hoe je een 2-0 voorsprong kan weggeven.
Hoe ze weer staan te verdedigen bij die 2-1, 't toppunt was natuurlijk die gelijkmaker.
Toen dacht ik dat 't over en uit was en dat Feyenoord nog ging winnen ook.
Gelukkig krijgen we dan die treffer cadeau.

Maar even serieus, Fernandez mocht natuurlijk al lang niet meer op het veld staan.
Hoeveel wedstrijden gaat die krijgen gezien die actie tegen NEC? 7 wedstrijden?

Maar hoe kon Labyad die bal nou missen voor bijna een open doel, schiet die tegen de rug van Martins Indi.
Mertens nog tegen de paal.

Maar El Ahamdi speelde vooral in de eerste helft echt gruwelijk goed.
Depay met z'n debuut in de Eredivisie, had nog een erg goede actie op 't einde en scoorde ook nog bijna!
Ik zie hem nu al veel liever dan Lens, die raakte zoals gewoonlijk opnieuw geen knikker.
Ik kan me zo ontzettend ergeren aan hem, inzet is ook ver te zoeken lijkt 't.

Debuut van 4 minuten ofzo?

Hoe ongerechtig kan voetbal zijn hè....de man die rood had moeten krijgen scoort vervolgens nog twee keer.

Status
Not open for further replies.
Back