Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Het zijn ook gewoon schijttegenstanders en de kaarten zijn hartstikke prijzig doorgaans. Niveau verschillen zijn zo enorm in Europa League.

Knap hoor van alle NL'se clubs...
Leuk dat F. de Boer totaal niet tevreden is, heeft die nog een punt ook...want wat leveren ze die bal af en toe simpel in zeg. Maargoed, als ze deze inzet nu altijd tonen.

PSV - Valencia
FC Twente - Schalke 04
AZ - Udinese

Geweldige wedstrijden natuurlijk! :W
Twente geef ik de meeste kans.
Valencia is normaal gesproken een maatje te groot.
En Udinese is gewoon een goede ploeg met als uitblinker Di Natale!

Wat een bs allemaal zeg. Is toch je cluppie? Spelen ze in Europa ga je thuis op de bank zitten.

Ik ga niet zeggen dat je alleen een trouw supporter bent als je in het stadion zit, maar met wedstrijden als deze is het wel makkelijk om naar de tijd te wijzen. Ik zou er gewoon hebben gezeten hoor. Middagje vrij en gaan

De ArenA zat vorige week wel vol, maar de tegenstander spreekt natuurlijk ook een grote rol. Vergeet btw niet dat het nu voorjaarsvakantie is.

Fc Twente heeft denk ik weinig kans tegen Schalke hoor, Huntelaar is on fiyaaa.

Helaas was het gisteravond net niet goed genoeg om te stunten, het had echt gekund. Helaas dat de Gea die kopbal van de Jong eruit tikte, anders stond je met nog 20 min te spelen al met 1-2 voor en was de kans groter geweest dat je doorging. Maargoed, uitgeschakeld worden door Man Utd is natuurlijk geen schande.

AZ was gisteren bizar btw, die konden na 10 min met 3-0 achter staan en dan hadden ze nog niets te zeggen, en dan winnen ze ook nog eens 8P
Anderlecht is ook erg afgegleden.

Sinds dat het geen UEFAcup meer heet is de charme van de competitie weg. Die nieuwe opzet is voor niemand leuk. Wedstrijden om 19.00 werkt toch niet. Stadions niet vol, mensen nog niet thuis om tv te kijken.
Volgende keer speelt PSV weer om 19:00, kaarten zijn ook weer direct €10/15 duurder geworden.
Gelukkig treffen we nu een tegenstander die heel wat meer aanspreekt! :)
En natuurlijk qua spelers. Soldado, Rami, Piatti, Jordi Alba, Pablo Hernandez.
Ik ga er in ieder geval heen.

En ondertussen gaat Cruijff in Mexico aan de slag, tenminste hij blijft natuurlijk in Barcelona. Wat een ongeloofwaardig figuur is het toch.

Hij moet een voorbeeld nemen aan van Basten, sympathiek, rustig, slim en niet een grote mond hebben ondanks dat hij een hele grote voetballer was

417163_313169665408126_100001452853603_907166_352999207_n.jpg

En ondertussen gaat Cruijff in Mexico aan de slag, tenminste hij blijft natuurlijk in Barcelona. Wat een ongeloofwaardig figuur is het toch.

Hij moet een voorbeeld nemen aan van Basten, sympathiek, rustig, slim en niet een grote mond hebben ondanks dat hij een hele grote voetballer was

Wat een onzin zeg. Ik ben ook niet heilig overtuigd van Cruijf ze visies en kwaliteiten, maar ongeloofwaardig is toch wel het laatste zeg. Het lijkt erop dat je op een of andere manier Barcelona moet bashen omdat je voor Real bent.
Waar maak je je druk om.

Weet nog niet of ik de thuis-wedstrijd pak. Als ik thuis ga word het sowieso op Oost ipv me eigen plek.

Maar eerst naar Valencia - PSV...
Da's wel lekker die uitwedstrijd!
Maar had vorig jaar al een kaartje gekocht voor PSV - Benfica voordat Benfica - PSV werd gespeeld.
Werden ze daar afgedroogd met 4-1.
Dan zit je toch wel een beetje met een dubbel gevoel met zo'n kaartje omdat je eigenlijk al weet dat 't is gespeeld.
Gelukkig werd 't toen nog spannend met die voorsprong van 2-0.
Maar volgende week gewoon weer direct een kaartje halen als 't vrije verkoop is! :)

Wat een onzin zeg. Ik ben ook niet heilig overtuigd van Cruijf ze visies en kwaliteiten, maar ongeloofwaardig is toch wel het laatste zeg. Het lijkt erop dat je op een of andere manier Barcelona moet bashen omdat je voor Real bent.
Waar maak je je druk om.

Nouuuuu... De man wordt nou neergezet als een soort clubbouwgenie, ik vind het ook een beetje overdreven om drie clubs te adviseren. En als je de verhalen een beetje leest met de kritiek op Cruijff, is allemaal een beetje hetzelfde. Iemand die maar wat lult en zijn zin tot in het oneindige doordrijft. Vind ik toch tekenend, want dat is namelijk al jaren de kritiek op Cruijff.

Status
Not open for further replies.
Back