Wat een bs allemaal zeg. Is toch je cluppie? Spelen ze in Europa ga je thuis op de bank zitten.
Ik ga niet zeggen dat je alleen een trouw supporter bent als je in het stadion zit, maar met wedstrijden als deze is het wel makkelijk om naar de tijd te wijzen. Ik zou er gewoon hebben gezeten hoor. Middagje vrij en gaan
Volgende keer speelt PSV weer om 19:00, kaarten zijn ook weer direct €10/15 duurder geworden.Sinds dat het geen UEFAcup meer heet is de charme van de competitie weg. Die nieuwe opzet is voor niemand leuk. Wedstrijden om 19.00 werkt toch niet. Stadions niet vol, mensen nog niet thuis om tv te kijken.
En ondertussen gaat Cruijff in Mexico aan de slag, tenminste hij blijft natuurlijk in Barcelona. Wat een ongeloofwaardig figuur is het toch.
Hij moet een voorbeeld nemen aan van Basten, sympathiek, rustig, slim en niet een grote mond hebben ondanks dat hij een hele grote voetballer was
Ik ga er in ieder geval heen.
Da's wel lekker die uitwedstrijd!Weet nog niet of ik de thuis-wedstrijd pak. Als ik thuis ga word het sowieso op Oost ipv me eigen plek.
Maar eerst naar Valencia - PSV...
Wat een onzin zeg. Ik ben ook niet heilig overtuigd van Cruijf ze visies en kwaliteiten, maar ongeloofwaardig is toch wel het laatste zeg. Het lijkt erop dat je op een of andere manier Barcelona moet bashen omdat je voor Real bent.
Waar maak je je druk om.