het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Vanmiddag het nieuwe Feyenoord uit shirt gekocht... Hahahaha.

Die van Ajax ook gezien btw, die had gewoon witte streepjes op de schouders ipv geel.

Vriend van me zit in Australië voor een lange tijd, sturen dit als kado op voor zn verjaardag. En wie wordt er weer op uit gestuurd? ;)

Hahah, lekker geluk ook weer. Na ja, Ajax was ook verloren geweest tegen Arsenal, laat dat duidelijk zijn.

Door dat soort bronnen zit ik nog steeds te wachten op Saviola :D

En dit vooral niet kopieren ;)
"Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Soccernews wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout"

Stemmingmakerij.

Heb het van voetbalprimeur.nl waar dat dus niet onder staat/stond

Ajax had nooit tegen een club a la Arsenal gehoeven. Gaat op basis van ranking.

Ik betwijfel het, heet niet voor niets loting. Als het op ranking gaat kan het niet zo zijn dat Schalke tegen Atletico Madrid moet en Juventus tegen een of ander trieste club uit Finland of Slovenie.

Atletico heeft ook jarenlang geen Europees gespeeld. Als je Europees speelt, dan verdien je punten als club. Alleen de laatste x aantal jaar tellen mee in dat coefficient.

Loting met kokers ja.

Ja, en ajax heeft ook europees veel gewonnen vroegâh.

Vandaag de dag (als in: met de huidige selecties) zou het geen nederlandse club lukken.

Status
Not open for further replies.
Back