het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Cardiff City - Ajax 0-0
Triest zeg als je tegen een ploeg uit de 2e divisie uit Engeland niet kunt scoren ;(:L

Cardiff is verder in de voorbereiding dan Ajax. De club uit de Championship League, de vroegere First Division, speelt volgende week de eerste competitiewedstrijd. Voor de Amsterdammers begint de eredivisie pas op 30 augustus.

Hoorde vandaag van mn baas dat ik binnenkort naar een ex voetballer van Ajax moet, om iets te brengen. Ga hem gelijk vertellen wat een LAMLUL hij was en dat shirt niet verdiende :D

Wat voor mooi beroep doet je vader dan wel niet:D Beter maakt die flink wat foto`s voor je, en vraagt hij heel veel handtekeningen voor je:p

Maandag komt de gehele feyenoord selectie bij m'n papa @ werk x| moet je ook maar blij mee zijn 8P

Bij mijn werk kwam ajax, 't is opzich wel grappig hoor :+ (ookal ben je geen feyenoord fan, andere gozer die bij "mij" werkt is voor PSV, maar vond het ook wel leuk ;))

Cardiff is verder in de voorbereiding dan Ajax. De club uit de Championship League, de vroegere First Division, speelt volgende week de eerste competitiewedstrijd. Voor de Amsterdammers begint de eredivisie pas op 30 augustus.
Leuk excuus. Verder wel gewoon een ploeg met veel minder kwaliteit dan Ajax. Dat hoor je te winnen dus.

Leuk excuus. Verder wel gewoon een ploeg met veel minder kwaliteit dan Ajax. Dat hoor je te winnen dus.

Dat ze de nul houden doet me meer deugd. Verder stonden er redelijk wat jeugdspelers in (Sarpong, Anita), dus ik hecht hier nul waarde aan.

Status
Not open for further replies.
Back