het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
34gmuky.jpg

Bouma :X

'Roma richt pijlen op Afellay'

AS Roma bereidt een bod voor op Ibrahim Afellay. De club uit de Italiaanse hoofdstad wil de middenvelder van PSV binnenhalen na het afketsen van de transfers van Julio Baptista en Florent Malouda.

De Giallorossi zien voor Afellay een rol op de linkerflank weggelegd, meldt Sportmediaset. Voor de diensten van de 22-jarige international zou Roma zo'n achttien miljoen euro willen betalen.

De belangstelling van Roma komt voor PSV op een mogelijk ongelukkig moment. Afellay is boos op de clubleiding vanwege de verkoop van zijn Ismaïl Aissati, wat hij betitelde als 'kapitaalvernietiging'.

Oei dit gaat pijn doen bij PSV als het doorgaat denk ik :X

Lijkt me stug. Roma wordt sowieso al bijna met iedere speler in verband gebracht. Ze zouden ook 20 mil op Huntelaar hebben geboden. Verder is het ook een bron die me niks zegt.

Door dat soort bronnen zit ik nog steeds te wachten op Saviola :D

En dit vooral niet kopieren ;)
"Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Soccernews wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout"

Stemmingmakerij.

Last edited:
De verdediger van sc Heerenveen schrok wel even toen hij deze week in Hong Kong aankwam voor een voorbereidingstoernooi. In die stad kan het elftal van Foppe de Haan ook alvast acclimatiseren. "De smog is een probleem", zegt Jong-A-Pin op de website van zijn club. "Dat het zo erg zou zijn, had ik niet verwacht. Ik stond perplex, je kunt de zon niet eens zien."

Die spelen in China :L

Status
Not open for further replies.
Back