het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Nu niet meer denks.
Vayrynen zelfde verhaal als Aissati, never had a chance.

Hoeveel moeten Luque & Leonardo eigenlijk kosten?

Vayrynen zal op de bank ws niet zoveel gekost hebben als Albert.

Leonardo. Bij Ajax mislukt, nu is het zeker echt geen talent meer?

Hoezo mislukt, gewoon een zware blessure gehad en niet toe gekomen aan voetballen. Dat valt bij mij toch niet onder mislukken hoor.

Hij mag weg. Dan ben je daar mislukt

"VfB Stuttgart lijkt de volgende club van Khalid Boulahrouz te worden. Hamburger SV is inmiddels afgehaakt in de strijd om de speler van Chelsea"

Tja dat is jou interpretatie van het geheel. Misschien kon Ten Cate hem goed gebruiken voor de speelstijl/wijze die hij hanteerde en heeft Van Basten een speelvorm waarin hij de kwaliteiten van Leonardo niet nodig heeft.

Mja, Ten Cate / Koster gebruikten hem nooit. Naar mijn idee dom, want ik vond het altijd een erg leuke, creatieve speler om te zien spelen. En Luque, sja ook weinig speelminuten, rare aankoop.

Mja, KOEMAN / VERGOOSSEN gebruikten hem nooit. Naar mijn idee dom, want ik vond het altijd een erg leuke, creatieve speler om te zien spelen.

Het zou zomaar over Aissati kunnen gaan.

Luque duidelijk een miskoop. Had ook bij PSV kunnen spelen.
Toch wel mooi wat bijverdiend.

Ik ben het met je eens Tinne dat het raar is. Maar om dan meteen te spreken van een mislukking gaat naar mijn inziens wat ver. Zeker omdat hij zo lang geblesseerd is, dat weet je imo immers nooit van te voren.

Iedereen wil Leonardo zien mislukken, mss is dat het ;)
En het is nog een Ajacied ook.

Je moet me eens gaan horen als Aissati het evt niet gaat redden :D

Leonardo had natuurlijk wel een geschiedenis van blessures.

Dat is ook wel waar, en als je het anders bekijkt is er misschien sprake van een 'teleurstelling' ipv mislukking. Aangezien hij met veel bombarie is gehaald waren de verwachtingen hoog. Hij heeft iig niet waar kunnen maken wat er van hem verwacht werd. Daarom mag hij waarschijnlijk vertrekken.

Toch een paar wedstrijden van hem gezien dat hij toch wel weer 2 verdedigers bezighoudt, waardoor er anderen vrij(er) komen te staan, ik denk dat hij daarvoor is gehaald, en dat heeft hij meermaals laten zien

True, er ging altijd dreiging van hem af en had 9/10x dubbele dekking waardoor een ander vrij kwam.

Boula naar Stuttgart en Kalou naar Heerenveen

Principe-akkoord Ajax en Barcelona over Oleguer
22 juli 2008

Ajax heeft Oleguer bijna binnen. De Amsterdammers hebben met FC Barcelona een principe-akkoord bereikt over de transfer van de ervaren verdediger, zo meldt de Catalaanse club op haar website. Ajax betaalt zo'n drie miljoen euro voor de Spanjaard, die nog wel een medische keuring moet ondergaan.

Oleguer moet in Amsterdam het gat opvullen, dat John Heitinga achterlaat. De Nederlander verruilde deze zomer Ajax voor Atletico Madrid. De 28-jarige Oleguer Presas Renom, zoals de Catalaanse verdediger voluit heet, moet bovendien een stukje routine brengen in de jonge defensie van de Amsterdamse club.

Oleguer, die niet uit wil komen voor de nationale ploeg van Spanje omdat hij zich Catalaan voelt, speelt al zijn hele loopbaan voor FC Barcelona. In 2006 won hij met Barça de Champions League, door in de finale Arsenal te verslaan. In deze eindstrijd begon Oleguer in de basis, maar werd hij in de tweede helft vervangen.

Status
Not open for further replies.
Back