het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Tot nu is er geen verschil met andere seizoenen.

Fey. geen wereld aankopen.
PSV verliest belangrijke spelers.
Ajax gaat weer kampioen worden.

PSV en Ajax eens over transfersom Aissati
18 juli 2008

Ismail Aissati vertrekt bij PSV en gaat aan de slag bij rivaal Ajax. Beide clubs zijn het vrijdagochtend eens geworden over de transfersom voor de 19-jarige middenvelder, zo heeft technisch manager Adrie van Kraaij van PSV laten weten.

"Ik heb de afgelopen week de nodige gesprekken met Danny Blind van Ajax gevoerd, waarvan vrijdag het laatste", vertelt Van Kraaij. "Het heeft even geduurd voor we eruit waren. Over de transfersom doen we geen mededelingen."

Aissati moet nog alleen nog persoonlijke overeenstemming bereiken met Ajax, voordat de transfer beklonken kan worden. Dat zal vermoedelijk geen problemen opleveren, aangezien Aissati deze week liet weten dat hij weg wilde bij PSV. "Het moment om de club te verlaten is nu aangebroken. Het is heel vervelend, ik heb alles aan PSV te danken. Maar af en toe moet je moeilijke beslissingen durven nemen in het leven", stelde de jeugdinternational op de website van Sportweek.

Naar verluidt had Aissati een gelimiteerde transfersom in zijn contract staat. Het geld dat PSV hiermee int, wil de ploeg gebruiken om een nieuwe spits te strikken.

Psv gaat roemrijk ten onder aan wanbeleid omdat ze WEER een speler zonder moeite naar de concurrent laten vertrekken. Aissati is een grote sukkel die waarschijnlijk bij Ajax evengoed zal falen. Voor Ajax is het een opsteker, hoewel ik er ook niet teveel van zou verwachten.

Wat wil dat jong in godsnaam, naja we zullen wel zien hoe die het gaat doen en of ie speelminuten gaat krijgen.

Jammer dat hij Stevens geen kans geeft. Blijkbaar is de wrok door Koeman & Vergoossen veroorzaakt erg groot. Het zal dan wel niets met Stevens of zijn kans op spelen te maken hebben. Want ik neem aan dat hij bij Ajax geen basisplek gegarandeert krijgt. Ik hoop voor Ajax dat ze er meer plezier van krijgen als van de vorige speler van PSV ....

Wanbeleid omdat hij weg mag?
of zeker omdat hij naar Ajax mag?

Hem naar Ajax laten gaan is ook erg onlogisch.

Last edited:
Net als Perez om zo`n onzinnige reden weg ook. Mja, ook bij Perez kon je van tevoren al verwachten dattie ging falen...

Jammer dat hij Stevens geen kans geeft. Blijkbaar is de wrok door Koeman & Vergoossen veroorzaakt erg groot. Het zal dan wel niets met Stevens of zijn kans op spelen te maken hebben. Want ik neem aan dat hij bij Ajax geen basisplek gegarandeert krijgt. Ik hoop voor Ajax dat ze er meer plezier van krijgen als van de vorige speler van PSV ....

Wanbeleid omdat hij weg mag?
of zeker omdat hij naar Ajax mag?

Hem naar Ajax laten gaan is ook erg onlogisch.

Misschien heeft hij het idee dat hij van Stevens niks kan leren, en dat MvB hem wel een hoop kan bijbrengen, als oud-spits zijnde.

Status
Not open for further replies.
Back