het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Mijn oppervlakkige blik/mening over deze situatie:

Aissati nu nog even de hemel in prijzen om hem vervolgens voor meer proberen te verkopen :+

En mag PSV uberhaupt weigeren om hem naar Ajax te laten vertrekken? Dan had dit toch in zn contract vermeld moeten staan?

Zal wel bullshit zijn en denk ook niet dat Eto'o voor 1 of 2 miljoen meer naar de middle of fucking nowhere gaat verhuizen.

Het is algemeen bekend dat Aisatti een groot talent is. Daarom doet iedereen nu ook zo moeilijk over een evt transfer.

Als je een speler tegenwoordig weg wil, dan komen ze vaak niet meer op de training....
Vreemd dat Aisatti dan nog wel komt.

Het is algemeen bekend dat Aisatti een groot talent is. Daarom doet iedereen nu ook zo moeilijk over een evt transfer.

Als je een speler tegenwoordig weg wil, dan komen ze vaak niet meer op de training....

Misschien is zijn ego niet ZO groot, en wil hij het toch enigszins netjes afhandelen?

Hij had beter naar Utrecht kunnen gaan. Daar had hij kunnen groeien onder van Hanegem en met 2 jaar een juiste transfer kunnen fixen :). Hij heeft nu weinig gespeeld en met afspelen is het zeker niet de sterkste voetballer. En wie zegt dat hij bij Ajax wel een basis plaats krijgt? Ajax heeft zat spelers die op die plaats uit de voeten kunnen. Dus zal hij daar ook wel een bank plaats krijgen :) Zelfde laken en pak. Denk dat Ajax beter naar een goede verdediger kan gaan kijken ipv een extra middenvelder.

Zelf denk ik dat het gewoon de schuld is van de zaakwaarnemer, die ziet bij Ajax meer geld en heeft daarom gezegd niet naar Utrecht ed.

Als ze hem naar Ajax laten gaan, so be it.
Maar hij zal het daar niet makkelijker krijgen.

Utrecht leek mij ook beter (zoals Twente dat was).

Hij had beter naar Utrecht kunnen gaan. Daar had hij kunnen groeien onder van Hanegem en met 2 jaar een juiste transfer kunnen fixen :). Hij heeft nu weinig gespeeld en met afspelen is het zeker niet de sterkste voetballer. En wie zegt dat hij bij Ajax wel een basis plaats krijgt? Ajax heeft zat spelers die op die plaats uit de voeten kunnen. Dus zal hij daar ook wel een bank plaats krijgen :) Zelfde laken en pak. Denk dat Ajax beter naar een goede verdediger kan gaan kijken ipv een extra middenvelder.

Zelf denk ik dat het gewoon de schuld is van de zaakwaarnemer, die ziet bij Ajax meer geld en heeft daarom gezegd niet naar Utrecht ed.

Utrecht is sportief een stuk minder, daarom wou hij zelf niet naar Utrecht.
Geen enkele voetballer wilt naar een mindere club.
Aissati + een goede verdediger zou leuk zijn :)

Utrecht sportief minder? Dat zal vast door zijn zaakwaarnemer zijn ingepraat. Die jongen is 19 en komt net kijken. Utrecht net zoals Twente zou een betere kweekplaats zijn. Dus of helemaal niet voetballen bij een topclub of voetballen en ontwikkelen bij een wat mindere club?

En over sportief beter zijn.... Ajax heeft in 4 jaar op rij geen landskampioenschap behaalt.;)

Al denk ik wel dat ze dit jaar goede kans maken :)

Utrecht sportief minder? Dat zal vast door zijn zaakwaarnemer zijn ingepraat. Die jongen is 19 en komt net kijken. Utrecht net zoals Twente zou een betere kweekplaats zijn. Dus of helemaal niet voetballen bij een topclub of voetballen en ontwikkelen bij een wat mindere club?

En over sportief beter zijn.... Ajax heeft in 4 jaar op rij geen landskampioenschap behaalt.;)

Al denk ik wel dat ze dit jaar goede kans maken :)

Maar hebben wel beter voetbal laten zien als PSV.

Idd, de laatste 2 jaar had het net zogoed naar Amsterdam kunnen gaan.
3 punten en op doelsaldo verloren dus dat zegt weinig, andere jaren was het wel terrecht.

Utrecht is totaal geen club voor Aissati, die jongen moet naar een club die op techniek speelt en niet op wilskracht zoals Utrecht.

Hij past imo beter bij clubs als Twente, Ajax en ook wel Heerenveen als bij Utrecht, Vitesse en dat soort clubs

Maar hebben wel beter voetbal laten zien als PSV.

Nou, nou....dat viel ook reuze mee hoor.
Jullie lieten een ander soort voetbal zien. Meer aanvallend, maar dat kwam ook niet erg uit de verf vond je wel?

Maar hij is nog niet weg.

Nou, nou....dat viel ook reuze mee hoor.
Jullie lieten een ander soort voetbal zien. Meer aanvallend, maar dat kwam ook niet erg uit de verf vond je wel?

Maar hij is nog niet weg.

Toch vind ik dat een stuk beter dan het spel wat PSV speelde, met de 8-1-1 opstelling.

Idd, de laatste 2 jaar had het net zogoed naar Amsterdam kunnen gaan.
3 punten en op doelsaldo verloren dus dat zegt weinig, andere jaren was het wel terrecht.

Feit is dat PSV kampioen is geworden. Dat betekent alleen maar hoe slecht Ajax wel niet gespeeld heeft. Punten laten liggen bij kleine potjes door een arrogantie van ach die kunnen we makkelijk aan. Als Ajax zo superieur speelt zov verdedigend PSV, dan had Ajax met zijn aanvallende spel veel meer moeten pakken.

Utrecht is totaal geen club voor Aissati, die jongen moet naar een club die op techniek speelt en niet op wilskracht zoals Utrecht.

Hij past imo beter bij clubs als Twente, Ajax en ook wel Heerenveen als bij Utrecht, Vitesse en dat soort clubs

Sla je precies de spijker op de kop. Bij Ajax mis ik juist de wilskracht. Het moet een combinatie van die 2 zijn. Ajax is gewoon een bij elkaar gekocht team wat bestaat uit one man shows :)

Toch geef ik je gelijk dat Aisatti onder Twente en Heerenveen wellicht beter kan floreren maar de kans is erg groot dat hij daar ook een bankzitter wordt :). En zal Heereveen wel kunnen presteren zonder van Beek en Sujlemani?. Maar van Hanegem is zeker geen slechte trainer. Ik denk dat hij onder die trainer veel beter zal worden

Status
Not open for further replies.
Back