het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Feit is dat PSV kampioen is geworden. Dat betekent alleen maar hoe slecht Ajax wel niet gespeeld heeft. Punten laten liggen bij kleine potjes door een arrogantie van ach die kunnen we makkelijk aan. Als Ajax zo superieur speelt zov verdedigend PSV, dan had Ajax met zijn aanvallende spel veel meer moeten pakken.

Lekkere forum statement weer. Dat Ajax ondanks beter en aantrekkelijker voetbal niet heeft gewonnen wel helemaal niet zeggen dat ze ineens 'slecht' spelen? Haha wat is je definitie eigenlijk van slecht? Daarnaast, aan verlies zijn veel meer factoren te koppelen, stukje pech waar we het al uitgebreid over hebben gehad, etc. etc.

Sla je precies de spijker op de kop. Bij Ajax mis ik juist de wilskracht. Het moet een combinatie van die 2 zijn. Ajax is gewoon een bij elkaar gekocht team wat bestaat uit one man shows :)

Onzin, je haalt one man shows en kwalitatief goede spelers door elkaar. Kijk bij Utrecht lopen bijna allemaal grijze muizen, dus ja dan is het vrij makkelijk om te zeggen 'het is 1 team'. Bij Ajax loopt 'kwaliteit' op een bepaalde positie, jiji ziet dat dan als one man shows die niet naar elkaar willen pasen ofzo? Dan zou je dus nooit een lopend team hebben, wat dus lekker kon scoren (meeste vd competitie vorig jaar).

omdat je zo`n geweldige jeugdopleiding hebt?

Er moeten dit seizoen 3 spelers uit eigen jeugd gaan strijden om een basisplaats, dus de jeugd zit wel goed ;)

Verder is Ajax absoluut geen bij elkaar gekocht zooitje, 2 aankopen pas hoor deze zomer dus ik weet niet?
Chelsea is een bij elkaar gekocht zooitje ;)

Nou, nou....dat viel ook reuze mee hoor.
Jullie lieten een ander soort voetbal zien. Meer aanvallend, maar dat kwam ook niet erg uit de verf vond je wel?

Maar hij is nog niet weg.

Hahah niet? Team dat het meest scoorde in de competitie, maar nee inderdaad; de aanval liep niet zo. Wat was het gemiddeld aantal doelpunten per wedstrijd ook alweer? :L

Hahah niet? Team dat het meest scoorde in de competitie, maar nee inderdaad; de aanval liep niet zo. Wat was het gemiddeld aantal doelpunten per wedstrijd ook alweer? :L

Het mooiste voetbal kwam uit Twente.

Hij zegt ook niet het mooiste voetbal, alleen mooier dan PSV en dat was niet alleen Ajax maar nog 16 anderen ;)

Ik heb hoop dit seizoen voor Ajax en ook Feyenoord verwacht ik wat van.

PSV is denk ik gebeurd dit seizoen, maar ze zullen het wel weer redden.........

Voor aanvang van het afgelopenseizoen verwachtte iedereen ook wat van Feyenoord, heb er persoonlijk bijzonder weinig van gezien.

Iemand bekend met 'aankoop' Bodul die komend seizoen wordt gestald in Jong ajax?

Laat Reker maar zitten, gozer verziekt alle rust daar in Brabant :W
Is het eindelijk in Amsterdam stil, gaan ze in Eindhoven verder :P

Ajax nadert vraagprijs voor Aissati
Het heeft er alle schijn van dat Ismail Aissati zeer binnenkort de overgang maakt naar Ajax. De Amsterdammers verhoogden dinsdag het bod op de negentienjarige middenvelder van PSV, weet Telesport.

In Eindhoven zijn ze inmiddels bereid om mee te werken aan een transfer naar de concurrent. Adrie van Kraaij, de technisch manager van de landskampioen: "Er is nog een gat, maar wij willen ook graag een constructieve oplossing."

De sfeer tussen de betrokken partijen is goed tijdens de onderhandelingen. Het conflict dat PSV met Aissati over een eventueel mondeling akkoord tot 2012 heeft, speelt geen rol tijdens de gesprekken. De jonge middenvelder zegt dat die instemming niet geldig is, omdat PSV zich niet aan bepaalde afspraken heeft gehouden. Van Kraaij: "Maar van een arbitragezaak heb ik nog niets gehoord. Dat willen we allemaal voorkomen."

Voor Tinne :*

Status
Not open for further replies.
Back