het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
mag ik als feyenoorder ajax(1e keus) of psv(2e keus) alvast feliciteren met het komende kampioenschap.

Heb werkelijk waar nog nooit zo'n stel amateurs op het veld gezien. Erger me kapot aan greene en buijs. De laatst genoemde werkt teminste nog wel. Goede mentaliteit maar gewoon niet goed genoeg. Greene is gewoon slecht, net weer een ontzettend grote fout waardoor de 0-1 ontstond. Stelletje droeftoeters.

Vind verbeek ook maar nutteloze opmerkingen maken. Zoals vorige wedstrijd tegen dortmund. Hij vond dat "we" onze huid duur hadden verkocht. Nou weet niet welke wedstrijd hij heeft bekeken?!

Zeik gewoon niet zo over die oefenwedstrijden, elke ploeg heeft slechte resultaten maar het gaat toch nergens over dus boeiend. Ajax speelt 0-0 tegen Cardiff, PSV 1-1 tegen VVV, Groningen verliest met 1-0 van Veendam, Feyenoord speelt 1-1 tegen Dordrecht, Heerenveen verliest met 4-0 van Eindhoven, who cares?

We zien het wel als het om de punten gaat en dan mogen jullie zeiken als Ajax of PSV of Feyenoord of wat dan ook verliest

3-0.

Naja waar ik op doel. Als het een beetje tegenstander wordt gaat het mis. Blunders tot en met achterin.

En het wanbeleid is er nog steeds in het maasgebouw. Zo hebben we 5 mil uitgegeven voor al emhadi(hoe je het ook schrijft) vervolgens willen ze enkele miljoenen uitgeven voor de spits van het 2e van twente. Mislukt dus, vervolgens is er opeens geen geld meer om iets of iemand te halen. Er is zelfs geen geld meer om iemand te huren. Hoe zit dat dan??

Zeik gewoon niet zo over die oefenwedstrijden, elke ploeg heeft slechte resultaten maar het gaat toch nergens over dus boeiend. Ajax speelt 0-0 tegen Cardiff, PSV 1-1 tegen VVV, Groningen verliest met 1-0 van Veendam, Feyenoord speelt 1-1 tegen Dordrecht, Heerenveen verliest met 4-0 van Eindhoven, who cares?

We zien het wel als het om de punten gaat en dan mogen jullie zeiken als Ajax of PSV of Feyenoord of wat dan ook verliest

Ajax wint vandaag van Sunderland. Sunderland wint van Sporting. Sporting speelt gelijk tegen PSV. Ajax wordt dus kampioen 9||6:p:z

Feyenoord is aan het opbouwen. De oefenwedstrijden zijn idd shit, maar ik denk iig dat Feyenoord ook dit jaar geen kampioen wordt. Laat ze eerst maar is uit de schulden komen, dan een jong team opbouwen etc. Dit duurt jaren, en ik denk dat ze pas over minstens 2-3 seizoenen weer volwaardig mee kunnen strijden voor de titel.

Als je kijkt naar het verschil in financien bij Ajax/PSV en Feyenoord mag je niet meer verwachten dat Feyenoord nog veel te brengen heeft.

Wat ik niet snap is waarom ze de guzman niet proberen te verkopen. Ja het is 1 vd beste spelers van feyenoord.

Probleem is. De Guzman loopt volgend jaar gratis te kuip uit. Weer kapitaalvernieling, want die jongen weet zelf ook dondersgoed dat die hogerop kan. Dus die gaat geen nieuw contract meer tekenen. Feyenoord denkt op het moment alleen maar aan NU! Ze moeten is naar komende jaren kijken. Wat zoals het nu gaat, gaat het gewoon niet en zullen we voorlopig geen kampioen worden!

wat ik ook een schande vind is hoe eigenlijk iedereen ekramy behandeld. Werd door iedereen geprezen etc etc. Groot talent, opvolger nummer 1 van timmer. Feyenoord laat hem 3 jaar lang op de bank zitten. Hij mag dan per toeval vorige seizoen 2x opdraven. Maakt dan een onzekere indruk. Staat nu op de transferlijst.

Klopt, zonde voor Sneijder, die had weer een topseizoen gespeelt denks :(
Mja Real Madrid is een mooie club voor vd Vaart, NL domineert daar ff :P

Perez ook uit de selectie gezet bij Ajax, samen met Luque, die vorige week nog riep dat van Basten plannen met hem had:D

Naar aanleiding van bovenstaande post:

Kenneth Perez, Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge maken niet langer deel uit van de A-selectie van Ajax. Het viertal is verbannen naar de beloften.

"We zijn nu drie weken bezig en daarin hebben alle spelers kansen gekregen. In sommige gevallen heeft dat tot nieuwe inzichten geleid. En daarom hebben we duidelijkheid gegeven aan een groep spelers," aldus Van Basten op de website van Ajax. Naast deze vier zijn er meer spelers die van de coach geen goed bericht kregen: Kennedy Bakircioglu, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl hoeven niet te rekenen op veel speeltijd dit seizoen en moeten rekening houden met een tribuneplaats.

"De transfertermijn sluit aan het einde van de maand, we verwachten dat er nog wel wat gaat gebeuren met een aantal spelers van ons", aldus Van Basten. "Uiteindelijk willen we met een selectie werken van ongeveer 24 spelers."

de
bezem.gif

er

door

Perez kan ik begrijpen, als je hem op de bank laat zitten gaat hij kloten
Luque was te verwachten, net als Colin, en Delorge was de miskoop van de eeuw (*Wacht op opmerkingen dat Luque dat was :#*, maar Luque had nog enigszins potentie, Delorge was al een epic fail vanaf z'n geboorte :X)

Status
Not open for further replies.
Back