het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Je kan niet weten hoe het was gegaan als.....

imo was het soms een slap zooitje, en dat herken ik niet bij vBommel.

En de beste spelers moet je selecteren, en een speler van Bayern zal zo slecht niet zijn, wel?

Je moet het spel spelen dat je het beste ligt en dat is puur op techniek, zo'n beunhaas als v Bommel heb je niet eens nodig.
Imo kan hij beter doorgaan met dit team waar v Basten is gestopt, dat was een team waar prijzen mee gewonnen kunnen/moeten worden.

Blijven troeftoeters daar bij ADO. Die aanhang verziekt het voor de eigen club ZO VAAK, en DAT noemt zich supporter. Tegen de muur en afschieten.

Elke club heeft zulke supporters. Beetje zwak om het dan alleen over ado te hebben. Kan me ook nog een handje feyenoord "fans" opnoemen die ervoor gezorgd hadden dat feyenoord uit de uefa cup werden gegooid

Ado heeft de naam, en dit soort dingen zullen a. niet helpen en b. altijd groot worden uitgemeten in de pers. Dus beetje dom.

Wat ik bedoel te zeggen is dat elke club zo'n "slag" fans heeft. Of het nou ado,psv,feyenoord,ajax,utrecht of van mij part mvv maastricht is.

Wat er tussen ajax en ado gaande is zal altijd blijven. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ado molt supportershome van ajax. Ajax doet dat weer terug bij ado. Nu doet ado dit. Het is een kwestie van tijd wanneer ajax weer terugslaat.

Maar om nou 1 club als de boeman(ado in dit geval) aan te stellen...nee

En de beste spelers moet je selecteren, en een speler van Bayern zal zo slecht niet zijn, wel?

Waarom speelt hij dan niet in Italië, Engeland, of Spanje? Dat is wel een stapje hoger, ofniet? Daar spelen namelijk alle andere mensen met een kans op zijn plaats.

Wat een kansloos gepraat.
Nee Bert is verstandig en kiest hem niet omdat het zijn schoonzoon is.
Als Foppe bondscoach was geworden en hij hem gekozen had, zou je er niets van vinden.

Foppe kiest hem niet omdat ie gewoon niet kan voetballen, ik ben niet anti-VanBommel omdat het een oud-PSV'er is, mocht je dat denken. Die gozer kan geen bal raken.

Heel Nederland begreep niet waarom vBommel er niet bij zat, en nu zit hij erbij is het niet goed omdat het z`n schoonpa is.
Heel NL behalve EHV en omstreken begreep het wel hoor.

Was ook wel grappig interview met bromsnor derksen op vi.nl. Die vond het volkomen terecht dat v bommel er bij zit ipv seedorf. Want volgens bromsnor zorgt seedorf voor onrust en dat hij zich zo goed voelt omdat hij 4x de CL heeft gewonnen. Nou kan me vergissen...maar dat is idd iets om trots op te zijn. Niet veel hebben dat bereikt.

Was ook wel grappig interview met bromsnor derksen op vi.nl. Die vond het volkomen terecht dat v bommel er bij zit ipv seedorf. Want volgens bromsnor zorgt seedorf voor onrust en dat hij zich zo goed voelt omdat hij 4x de CL heeft gewonnen. Nou kan me vergissen...maar dat is idd iets om trots op te zijn. Niet veel hebben dat bereikt.

Zo iemand met ervaring moet je er gewoon bij hebben imo

Niks mis met van Bommel (met Seedorf uiteraard ook niet). En Engeland, Spanje, Italië zoveel hoger dan de Duitse competitie vind ik onzin.

nee maar het is gewoon zo'n toeval dat hij meteen wordt geselecteerd. Ik heb liever een type seedorf in het team die toch wat meer ervaring meebrengt

Wat ik bedoel te zeggen is dat elke club zo'n "slag" fans heeft. Of het nou ado,psv,feyenoord,ajax,utrecht of van mij part mvv maastricht is.

Wat er tussen ajax en ado gaande is zal altijd blijven. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ado molt supportershome van ajax. Ajax doet dat weer terug bij ado. Nu doet ado dit. Het is een kwestie van tijd wanneer ajax weer terugslaat.

Maar om nou 1 club als de boeman(ado in dit geval) aan te stellen...nee

Je hebt wel gelijk, maar volgens mij is de harde kern imbecielen bij ADO in verhouding groter en imbecieler dan bij Ajax, Fey etc. Kan het mis hebben hoor.

nee maar het is gewoon zo'n toeval dat hij meteen wordt geselecteerd.

"ik doe het niet" Stel je voor wat mensen wel niet gaan denken.

vBommel is geen Opdam ofzo. Speelt bij Bayern (eur. topclub).
Dus imo verdient het net zoveel kans als Seedorf of wie dan ook.
Ook na een persoonlijk iets met vBasten.

Maargoed, we zien wel of hij van waarde is.
Hij krijgt iig een eerlijke kans :P

Opvallend:

Glasgow Rangers & Anderlecht niet door in de voorronden.

Anderlecht gezien...pfew wat slecht.

Anderlecht scoort al jaaaaaaaren slecht internationaal, die club is echt op.
Belgische Feyenoord denks :+

Status
Not open for further replies.
Back