Blijven troeftoeters daar bij ADO. Die aanhang verziekt het voor de eigen club ZO VAAK, en DAT noemt zich supporter. Tegen de muur en afschieten.
Imo kan hij beter doorgaan met dit team waar v Basten is gestopt, dat was een team waar prijzen mee gewonnen kunnen/moeten worden.
En de beste spelers moet je selecteren, en een speler van Bayern zal zo slecht niet zijn, wel?
Wat een kansloos gepraat.
Nee Bert is verstandig en kiest hem niet omdat het zijn schoonzoon is.
Als Foppe bondscoach was geworden en hij hem gekozen had, zou je er niets van vinden.
Heel NL behalve EHV en omstreken begreep het wel hoor.Heel Nederland begreep niet waarom vBommel er niet bij zat, en nu zit hij erbij is het niet goed omdat het z`n schoonpa is.
Was ook wel grappig interview met bromsnor derksen op vi.nl. Die vond het volkomen terecht dat v bommel er bij zit ipv seedorf. Want volgens bromsnor zorgt seedorf voor onrust en dat hij zich zo goed voelt omdat hij 4x de CL heeft gewonnen. Nou kan me vergissen...maar dat is idd iets om trots op te zijn. Niet veel hebben dat bereikt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat elke club zo'n "slag" fans heeft. Of het nou ado,psv,feyenoord,ajax,utrecht of van mij part mvv maastricht is.
Wat er tussen ajax en ado gaande is zal altijd blijven. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ado molt supportershome van ajax. Ajax doet dat weer terug bij ado. Nu doet ado dit. Het is een kwestie van tijd wanneer ajax weer terugslaat.
Maar om nou 1 club als de boeman(ado in dit geval) aan te stellen...nee
nee maar het is gewoon zo'n toeval dat hij meteen wordt geselecteerd.