This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Tja, dat is gissen.
Misschien had hij gebleven als Reker weg was gegaan...

Denk niet dat hij naar Ajax is gegaan om MvB, maar gewoon weg bij PSV, klaar.

Dit is pas wanbeleid als hij daar succes heeft en dat weten we nog niet.

Prima aankoop, hij zal het toch beter doen dan bij PSV want daar speelde hij toch nooit
Nu nog een goede verdediger, het liefst 2!
Mooiste zou Ooijer en Boula zijn maar dat zal alleen in mn dromen gebeuren ben ik bang

Ooier zal wel weer naar Feyenoord vertrekken straks

Dan heb je echt een bejaardenteam....

Oleguer volgende doelwit Ajax
Ajax heeft het vizier na het binnenhalen van Ismail Aissati verschoven naar Oleguer. Beleidsmakers Danny Blind en Henri van der Aat waren donderdagavond in Barcelona om de laatste details over de op handen zijnde transfer te bespreken, meldt AD.

Oleguer is een ervaren verdediger van Barcelona. Hij moet het vertrek van John Heitinga in het hart van de Amsterdamse defensie opvangen. De 28-jarige Oleguer voetbalde tijdens zijn profcarrière alleen bij Barcelona.

De verdediger kwam tot 127 competitieduels in de hoofdmacht van de Catalanen. Drie seizoenen speelde Oleguer voor Barcelona B, vijf bij het vlaggenschip van de club. De afgelopen voetbaljaargang speelde Oleguer twaalf competitiewedstrijden voor de Spaanse grootmacht.

Chelsea stelt alles in het werk om Kaka over te nemen van AC Milan. Volgens Diogo Kotscho, zaakwaarnemer van de 26-jarige Braziliaanse middenvelder, heeft de Londense voetbalclub een bod van 100 miljoen euro uitgebracht.

Las ergens dat hij de komst van Ronaldinho niet zo t0f vond.

Kan ik me voorstellen, maar ik kan me ook voorstellen dat hij niet weggaat uit Italië, hij wilde toch dominee worden als hij stopte met voetbal? Wat voor beter land als Italië kan je je dan wensen

Mja, die jongens hebben geld als hagelslag, dus om dominee te worden blijven ze vast niet expres in Italie. Ik denk wel dat Kaka blijft, Ac Milan of Chelsea, lijkt me persoonlijk niet zo moeilijk. Abramovic zal um wel weer een debiel salaris aanbieden.

Italië een stuk meer "in de heer" als engeland, en hij daar zit hij "dicht" bij de paus he :+

VV Noordwijk - Ajax 2-5
Sarpong, Leonardo, Luque, Van der Heijden, Suárez

slecht hoor ;(8P

Als Kaka naar Chelsea gaat is het alleen voor het geld.

Gelukkig verdient die jongen al prima bij AC Milan, dus gaat als hij verstandig is niet weg.

Juventus wil van Persie kopen voor 15 miljoen haha . Als Sulejmani al voor 16,25 gaat is van Persie zeker 50 waard. Ze zijn niet goed daar in Italië.

Status
Not open for further replies.