Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Kweenie or , dat wax zelf glimt tog ook. Dan gaat je matte lak ook glimmen ( lichtjes ) als je die wax erop doet en het droogt op. Vraag anders effe na aa ndie vent die die auto's scoonmaakt , die dure weetje wel van dat filmpje. :P Die weet da wel. :+
 
zou je met wax niet een kut resultaat hebben... matlook is toch vrij groffe structuur... dat wax dan ertussen blijft zitten?
 
Waar brengen julie eigenlijk die nxt wax mee aan? Vind het namelijk zonde als er zoveel in het doekje ''trekt'' ipv op de auto :+
 
Met t sponsje wat bij mn fles zat :winner:

Ik maak het sponsje vaak wel iets vochtig en dan poetsen maar!
 
zeg dat dan :+

Ik had laatst een wit plakkerig spulletje wat naar kokos rook en dat was wel chill...


En ja, ik ben me bewust van de eventuele gelijkenissen van vloeistoffen die het menselijk lichaam uit kan stoten. Dit is echter iets totaal anders en ik wil het niet met elkaar in verband brengen.
Ik ben dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele daden van bepaalde groeperingen die dit toch willen proberen.
 
@ Daniel, je kan het zelfde spul gebruiken als voor je kunststof delen (exterieur)
Ik gebruik bv Trim Detailer ook voor me interieur:love:
 
is er ook een middeltje waar je wat diepere krassen mee kan wegpoetsen?

heb zegmaar tegen de muur van de garage aangezeten en zit nu met 2 lelijke krasjes op het zijportier.
 
Waar brengen julie eigenlijk die nxt wax mee aan? Vind het namelijk zonde als er zoveel in het doekje ''trekt'' ipv op de auto :+

Dat is niet te verhelpen. Een foam applicator die toch als de beste wordt gezien om wax dun en gelijkmatig aan te brengen zuigt de wax ook op. Maar vaak is het een kwestie dus van dun aanbrengen, meeste mensen smeren veel te veel wax op hun auto waardoor er ook wax verloren gaat. (!)
 
Hoi,

ik denk laat ik het hier maar ff vragen..

ik heb dus mijn mk1 gekocht gister, en er zitten een aantal kleine roestplekjes op de buitenkant..
deze zijn niet diep ofzo of doorgerot, mara gewoon oppervlakkig..

nu had ik gehoord van een middeltje wat je er op kan smeren om de roest weg te halen zodat ik het daarna ff kan bijwerken..

waar kan ik dit halen en hoe heet zoiets ?

bvd,

Marcel :#
 
Noverox o.a.

Helemaal kaalschuren, noverox erop, nachtje laten inwerken, afwerken. Werkt bij mij wel goed voor oppervlakkig. Als het door is, wordt het een ander verhaal. :/

Te koop bij een AOC ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top