Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
theredone51 said:
hoeveel er gespoten moet worden?
kunnen ze ook bijvb een klein stuk spuiten dan fzo?
mja, zal wel eens informeren

@ vass, denks wel dat je dat goed ziet, jammer gnoeg

mja , kan wel. mar dan heb je kans op kleur verschil. en het beste is gewon echt dat hele stuk spuite. maar vraag maar na bij spuiter. :+
 
ach die producten kosten zo te horen ook goud geld (5000 pond ofzo voor een potje wax)

owja ik had nog een vraag: ik hoorde dat je voor het verwijderen van boomhars en spuitnevel etc etc die klei van meguiars kan gebruiken, wat kost deze? en zijn hier gamma alternatieven voor (tja tgaat om een fiat cinquecento dus hoeft niet perce beste kwaliteit)?
 

Grappig :) Ik zie dat die kerel een hoop Meguiars producten gebruikt in zn filmpje. Die wax is van swissol. Leuk is dat Swissol Meguiars benaderd heeft voor het produceren van deze lijn toen dr tijd. Meguiars heeft dat afgeslagen en swissol is als ik alles zo goed hoor eigenlijk 1 marketing concept met die wax als top. Leuk is om te melden dat Meguiars ook met een nieuwe wax op de markt gaat komen die de directe concurrent gaat worden van die swissol waxen. Verschil is dat de prijs van Meguiars lager zal gaan liggen als die swissol producten. Ben benieuwd. Ga in de herfst vakantie auto winter klaar maken. Maak ik wel fotoshoot. Heb nog wat nieuwe producten aangeschaft zoals de nieuwe soort applicator pads!

www.swissol.com

Om maar direct met het meest exclusieve te beginnen..

Divine € 1.900,00

de meest exclusieve autowax ter wereld
Divine De meest exclusieve autowax ter wereld - speciaal gemengd voor een speciale auto en lak. Ieder jaar mengen wij voor een beperkt aantal verzamelaars en liefhebbers een glans van een uitzonderlijke kwaliteit met ruim 60% pure Braziliaanse witte carnauba. Het wordt op opdracht vervaardigd en wordt speciaal afgestemd op het laksysteem van de auto in kwestie. Gebruik na Cleaner Fluid wax-voorbehandeling.



divine.jpg


Mystery Wax € 415,00

concours glans, ca. 200ml
Mystery Geeft een glans die verdergaat dan de normale perceptie van ‘glanzend’. De basis (55% van het volume) van deze geheime formule, die oorspronkelijk was gereserveerd voor persoonlijk gebruik door Hans Anwander, wordt gevormd door topkwaliteit, ongebleekte natuurlijke witte carnaubawas. Het bevat hoge concentraties wax-esters, wax-alcohol en lange-keten vettige zuren. Het is verrijkt met extracten uit kokosnoot, amandel en vanille en geeft een sensationele glanservaring, zelfs op oudere eenlaags laklagen. Gebruik na Cleaner Fluid wax-voorbehandeling

mystery.jpg


Onyx Wax € 60,00

standaard wax voor alle kleuren, ca. 200 ml
De perfe ct gebalanceerde olieconcentratie voorkomt nevel op donkere laklagen, produceert een schitterende, streepvrije glans en het hoge gehalte gele Braziliaanse carnaubawas (30% van het volume) geeft donkere kleuren (met name zwart) bescherming tegen krassen die veroorzaakt worden door stof en wassen. Gebruik na Cleaner Fluid wax-voorbehandeling.

onyx.jpg


Car Bath € 29,00

geconcentreerde shampoo, 250 ml
Car Bath is een shampooconcentraat (voldoende voor maar liefst 500 liter wasoplossing) dat net zo zacht is als regenwater, dus onschadelijk voor de lak, en effectief de verbinding tussen het vuil en het lakoppervlak verbreekt. Vanwege de pH-neutrale formule bent u ervan verzekerd dat uw kwaliteits SWISSOL waxlaag niet wordt aangetast

Car Bath € 49,00
geconcentreerde shampoo, 470ml


car_bath.jpg
 
Bling 8) even me moeders auto ge-nxt-ed :P

[IR]http://i11.tinypic.com/2zgx994.jpg[/IR]

[IR]http://i11.tinypic.com/4hmmwky.jpg[/IR]

[IR]http://i11.tinypic.com/2gv4ody.jpg[/IR]

edit: camera gaat spacen zodra die niet mag flitsen :)
 
Maguiars schoonmaak middel is ook heel erg goed. Wordt vaak gebruik van gemaakt op meetings en shows. Bijv. 100% Tuning. Niet al te duur en erg goed. :) Aanrader. Ik kocht een spray daar @ 100% Tuning voor €12,-. :#

@ PvdH : Ja , kut is dat he .. heb ik oo kwellis met mijn camera. :? Alsof die dan te gevoelig wordt ofzo ..
 
sluitertijd zet die vaak automatisch langer als die wil flitsen maar jij zet em uit :).

Die klei owned btw van meguairs :). kwam echt veel troep van zwarte jaguar van mijn baas die ik daarvoor echt goed gewassen had. Daarna in de tech wax gezet. Echt relaxed dat mijn baas allemaal meguairs nu heeft.

Ding glimt echt als de ziekte.
 
sluitertijd zet die vaak automatisch langer als die wil flitsen maar jij zet em uit :).

Die klei owned btw van meguairs :). kwam echt veel troep van zwarte jaguar van mijn baas die ik daarvoor echt goed gewassen had. Daarna in de tech wax gezet. Echt relaxed dat mijn baas allemaal meguairs nu heeft.

Ding glimt echt als de ziekte.

Ah op die manier .. Wel fockedop klote .. Kep 't ook met me camera. kan me niet herineren dat ik 't sneller kan doen. :'(

Jah , is goed spul. :* Maar je moet 't wel in etappes doen net als op die peper-dure-zeep video. maar dat is volgens mij bij alles zo zo ongeveer.
 
Ik heb ook de catalogus besteld van Swissol,
in hoop een gratis testpakketje te krijgen (zoals bij meguiars).
Niets was minder waar :'(
Wel een mooi boekje met al hun producten en uitleg over het merk swissol, producten, gebruik etc..


3 dagen geleden besteld, vandaag al hier 8)
 
Ik heb ook de catalogus besteld van Swissol,
in hoop een gratis testpakketje te krijgen (zoals bij meguiars).
Niets was minder waar :'(
Wel een mooi boekje met al hun producten en uitleg over het merk swissol, producten, gebruik etc..


3 dagen geleden besteld, vandaag al hier 8)

Ojo , waar kan je die bestelle ? :P Moe ook hebbe. :~
 
bwa, Ik vind het altijd interessant wel merk goed is qua snelheid enz...
Swissol leverde snel dat boek, maar meguiars leverde een gratis testpakketJE.
 
Zo weer even leven in dit topic blazen 8) Afgelopen tijd erg druk geweest en auto beetje verwaarloosd. Met mn stomme K*P met een oude spons staan wassen aantal weken terug.. En de bella zat vol met swirls.. Enfin op meguiars cursus wat nieuwe pads en doeken gekocht en besloten in de herfstvakantie de bella "winter prepared" te maken. Dit is dus de laatse keer dit jaar dat ik alles overnieuw doe. Dat komt in het voorjaar wel weer. Voor alsnog na mn werk even door wasbox gegooid en naar huis gereden.. Begonnen met klei op motorkap en spatschermen en bumper voor. Vervolgens scratchX, paint cleaner en polish en Gold Class wax.

Werkelijk de meeste krasjes zijn weg. Zitten er nog een paar maar dat neem ik voor lief met mn tennisarm 8) Ik heb paar fotos geschoten van het resultaat morgen verder :W

Na paint cleaner etc
DSC03748.jpg


Nieuwe pads, te chill! Je kan er goed mee inwerken en uitwerken
DSC03750.jpg


Hier zaten flinke waskrassen die de lak gewoon dof lieten lijken :X
DSC03753.jpg


Na het waxen :*
DSC03759.jpg


Leuk om het verschil te zien, rechter scherm/ motorkap is gedaan en mooi vol van kleur en de deuren etc die ik niet heb gedaan niet :#
DSC03760.jpg


Morgen weer verder :P

I keep you posted
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top