This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Krijg je niet, daarvoor heb je andere velgensprays. Ik geloof dat die van 1z wat aggresiever was, zelf niet geprobeerd overigens.

edit// ff gelezen @ meg forum, daar gebruiken ze idd die van 1z. turtle extreme is niet aan te raden, dat neemt ook gelijk je lak mee

En clayen van je velgen schijnt ook te helpen
 
is het nou ook mogelijk als bv je auto erg verkleurt is, het weer op te poetsen? dat het weer netjes is? en hoevaak kan je dat nou doen voordat je lak gaar is
 
Ligt er aan of je blanke lak hebt jah of nee, wel dan is het niet mogenlijk, niet dan is het wel mogenlijk. Ben voor ARTC155 club een poetscursus aan het organiseren bij Meguiars

Btw watermagnets zijn ook weer te koop
 
Heb ook wel veel shizzle van Meguiars en ben er erg tevreden mee.

Microvezel doeken haal ik ook gewoon bij Action oid...
 
zraa said:
NXT altijd als laatste.

Idd, als je één soort was gebruikt... in dit geval met twee soorten was dus eerst NXT en dan de andere (Toch..? Vast wel ieman die het zeker weet...)

Volgens mij omdat die NXT echt een soort harde laag achter laat, die je dan kunt 'toppen' met een andere was.

Maar: ik zeg ook maar wat ik heb opgevangen, nog 0 ervaring ermee
 
Ligt aan het gebruik van het type wax, ze herstellen door de unieke samenstelling van wastoevoegingen de waslaag weer

Zit je hier trouwens weer JaguaBoi :* ?

Mssl Eric (van meeting Lelystad 2003)
 
zraa said:
Ligt aan het gebruik van het type wax, ze herstellen door de unieke samenstelling van wastoevoegingen de waslaag weer

Zit je hier trouwens weer JaguaBoi :* ?

Mssl Eric (van meeting Lelystad 2003)

omfg, DuuveBoi :*
 
Ik had toen die proef verpakking ontvangen (NXT dacht ik te herrineren??)

Nou wil ik dat spul wel kopen aangezien het resultaat erg goed was. Maar omdat ik het dan alleen gebruik voor de auto's van me ouders te wassen. Ben ik niet van plan om héél veel behandelingen te gaan geven... Vind ik een beetje teveel van het goede.

Maar is het een slimme zet om alleen die NXT(??) te kopen. OF kun je die het beste in combinatie met iets anders kopen.
 
Status
Not open for further replies.