Top :#
Net last minute nog mijn Decibel tickets kunnen bestellen, was iets fout gegaan en had dus geen code toegestuurd gekregen. Kon nog tot morgen bestellen, was weer net optijd :x
Ik heb wel ziek veel zin in pl @ the park en defqon weekend zeg! Maatje van me heeft gelukkig kaartjes voor me gehaald. Zelfs al voor Dominator :#
Ik ben een beetje klaar met die techno, techhouse, deephouse, gewone house en alles wat met die 2 genres te maken heeft. Ik kom nog als een clubkut terug 8P
Ik denk dat ik mijn ticket 1 dag ga vervroegen, samen met apster als vip naar intents :#
Trouwens al wel 4 maanden van de zooi afgebleven. Is dat curacao nog ergens goed voor :+
Code voor Decibel kreeg je als je een campingplaats had geboekt ;-)
Net terug van Masters en wat een feest was het weer, heerlijk.
Ondanks dat ik wat liep te klagen over de timetable me echt ontzettend goed vermaakt.
Douwe nog even gesproken, en Sjors kwam ook nog even voorbij vliegen :+
Ik ben zoo blij dat vrienden van me niet gegaan zijn. Ik heb alle setjes geluisterd en de aftermovie liegt er ook niet om. Is volgens mij een best feestje geweest!
Gelukkig is een maatje van me zo vriendelijk geweest om een kaartje te halen voor defqon weekend, pussylounge @ the park en dominator. Ground zero, decibel en qbase zijn ook zekerheidjes. De rest moet ik nog ff zien..