bartj HousePaus 26 April 2013 #601 Dinsdag naar Queensday in Ettenleur, eerste festival van 2013 begint goed te kriebelen +pippi+
ErwinZ GC Member 26 April 2013 #602 [5th] Douwe said: Ik heb potverdrie toch wel zin in Beat the bridge hoor... Click to expand... Als 't maar droog/goed weer is
[5th] Douwe said: Ik heb potverdrie toch wel zin in Beat the bridge hoor... Click to expand... Als 't maar droog/goed weer is
ErwinZ GC Member 26 April 2013 #604 Ik niet. Ben wel gevraagd, maar morgen ook nog Rebirth. Anders ben ik woensdag half dood denk :+
Cor_vandijk aka Der Plant! 26 April 2013 #605 Klinkt allemaal goed mensen! Ik ga met een heel stel naar t olympisch stadion in Adam, Kingsday festival :W!
Klinkt allemaal goed mensen! Ik ga met een heel stel naar t olympisch stadion in Adam, Kingsday festival :W!
Fox_gek Pilsje erbij? 27 April 2013 #606 Cor_vandijk said: Klinkt allemaal goed mensen! Ik ga met een heel stel naar t olympisch stadion in Adam, Kingsday festival :W! Click to expand... Ah cool, daar ben ik ook te vinden. Heb je je helikopterpet nog?
Cor_vandijk said: Klinkt allemaal goed mensen! Ik ga met een heel stel naar t olympisch stadion in Adam, Kingsday festival :W! Click to expand... Ah cool, daar ben ik ook te vinden. Heb je je helikopterpet nog?
Cor_vandijk aka Der Plant! 27 April 2013 #608 Haha geen toeters en bellen meer Foxx ... Ben ook vergeten om naar de action te gaan voor wat spullen
Haha geen toeters en bellen meer Foxx ... Ben ook vergeten om naar de action te gaan voor wat spullen
bartj HousePaus 27 April 2013 #609 Albert Heijn heeft ook mooie koninginnendag rommel, heb een mooie oranje cape gescored voor dinsdag
ErwinZ GC Member 28 April 2013 #610 Rebirth was niiiiiiiceeeee! Heerlijk begin van 't festivalseizoen! :W
[5th] Douwe Lets Hiv... 28 April 2013 #611 bartj said: Albert Heijn heeft ook mooie koninginnendag rommel, heb een mooie oranje cape gescored voor dinsdag Click to expand... Zat er aan te denken m'n oranje duitse helm op te zetten maar denk dat ik die na 15 min zat of kwijt ben
bartj said: Albert Heijn heeft ook mooie koninginnendag rommel, heb een mooie oranje cape gescored voor dinsdag Click to expand... Zat er aan te denken m'n oranje duitse helm op te zetten maar denk dat ik die na 15 min zat of kwijt ben
DennisG 2f4r 30 April 2013 #612 Beat the bridge Q-night was ook lache. Alleen t geluid was ruk en een hoop opstootjes gezien.
ErwinZ GC Member 30 April 2013 #613 Scheelt dat veel mensen zo slecht zijn dat ze vandaag niet komen of op tijd weg gaan
bartj HousePaus 1 May 2013 #614 Iedereen koninginnendag overleefd :+ Deed goed zeer bij mij toen vanochtend de wekker om 5 uur ging :+
Iedereen koninginnendag overleefd :+ Deed goed zeer bij mij toen vanochtend de wekker om 5 uur ging :+
ErwinZ GC Member 1 May 2013 #615 Zeker! Beat The Bridge was echt nice 8) Het geluid iets minder, maar goed vermaakt! He Douwe :#
Dnstal Judas 2 May 2013 #616 bartj said: Albert Heijn heeft ook mooie koninginnendag rommel, heb een mooie oranje cape gescored voor dinsdag Click to expand... Ik kreeg een foto van jou doorgestuurd van een maatje van me :# Held ben je ook
bartj said: Albert Heijn heeft ook mooie koninginnendag rommel, heb een mooie oranje cape gescored voor dinsdag Click to expand... Ik kreeg een foto van jou doorgestuurd van een maatje van me :# Held ben je ook
Fox_gek Pilsje erbij? 2 May 2013 #617 Heb me ook heerlijk vermaakt op kingsday festival. Heel toevallig zag ik plant ook zomaar langs me lopen, nog even kort gesproken. Wat een held ook met z'n oranje lul (staart van een knuffel leeuw oid) uit z'n broek :W
Heb me ook heerlijk vermaakt op kingsday festival. Heel toevallig zag ik plant ook zomaar langs me lopen, nog even kort gesproken. Wat een held ook met z'n oranje lul (staart van een knuffel leeuw oid) uit z'n broek :W
bartj HousePaus 2 May 2013 #619 Dnstal said: Ik kreeg een foto van jou doorgestuurd van een maatje van me :# Held ben je ook Click to expand... Deel die shit met ons Ik ben met misschien wel 100 verschillende onbekende op de foto geweest :#
Dnstal said: Ik kreeg een foto van jou doorgestuurd van een maatje van me :# Held ben je ook Click to expand... Deel die shit met ons Ik ben met misschien wel 100 verschillende onbekende op de foto geweest :#
[5th] Douwe Lets Hiv... 3 May 2013 #620 ErwinZ said: Zeker! Beat The Bridge was echt nice 8) Het geluid iets minder, maar goed vermaakt! He Douwe :# Click to expand... yuuuuuup
ErwinZ said: Zeker! Beat The Bridge was echt nice 8) Het geluid iets minder, maar goed vermaakt! He Douwe :# Click to expand... yuuuuuup