Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Wat een feest, heerlijk! :W Podium stond in 't midden wat opzich veel ruimte in neemt, maar zo stond wel iedereen dichtbij de speakers, dus lekker geluid :# Priiiiima vermaakt!

Pff wat een nacht. Echt een topfeest

Podium in t midden was apart maar beviel wel. Zaal 2 was ziek heet, maar 30min bij titan volgehouden, stond te zweten als een debiel.

Area 3 ben ik nieteens geweest :p
We stonden op een gevenmoment met een grote groep uit nieuw-vennep aan de linkerkant van de main, ben er de hele avond blijven plakken, had geen zin om te lopen, alleen om los te gaan:+

Oja! Nog wat leuks meegemaakt :D Stond op een gegeven moment met een meisje van 19 oid te praten. Vraagt ze ineens; Heb je een tongpiercing?! Eehh ja. Oh mijn vriendin heeft er ook 1 en ze wil graag met iemand zoenen die er ook 1 heeft! Whut? En toen kwam het; "Ze wil je ook wel pijpen hoor" Eehh WTF?! 8P

:D Geniale verhalen weer.. Maar heb je dr nog mee naar huis genomen? :P

Ik ben niet gegaan, een vriend van mij is alleen gegaan :') Niemand wilde mee en hij wilde zo graag, dat ie maar een paar blauwe defqons mee had genomen en vrienden heeft gemaakt :D

hahaha geweldig:D

Ik stond vanaf 2uur in de main, ben 1x raketje gaan halen, en dat vond ik te ver lopen...dat heb ik echt nog NOOIT meegemaakt :D Normaal vreet ik kilometers:+

Dit weekend ff rust :P

2u6zm6t.jpg

+ralf+

Last edited:
Haha, niiiice!

Festivaart, freshtival, dreamfields, pussylounge at the park, decibel, mysteryland, qbase, :W!

Zaterdag eerst Royal splash :love:

Back