Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Vorig jaar was het ook niet Erwin :+
Merk bij mij in de groep ook wel dat het steeds minder word met naar feesten gaan, heb er zelf nog geen last van eigenlijk :7

Gefeliciteerd Thomas, dat heb je goed voor elkaar :W

Even over die muziek. Heb nu de Hardbass 2013 cd op staan, en daar staan toch wel aardig wat mooie beukplaatjes op hoor :#

Ja tis meer een algemene gedachte :P Vind het ook nog wel tof, maar niet meer zo als vroeger.. Toen kon ik een week lang niet slapen als ik wist dat defqon eraan kwam :P

Ook ik heb me weer optimaal vermaakt op Knock-Out, de afsluiter van Radical Redemption en Titan was echt bizar vet 9||6 Snoei en snoeihard, dan toch maar kaartje scoren voor Loudness denk ik :+ En een mooie pokemonkaart is ook nooit weg he Erwin :+

Ja laatste uurtje ging erop zeg! :W Haha ja fucking pokemonkaarten! Like a boss :#

Over 2 weken weer lekker verder knallen op Qapital 8)

Vorig jaar was het ook niet Erwin :+
Merk bij mij in de groep ook wel dat het steeds minder word met naar feesten gaan, heb er zelf nog geen last van eigenlijk :7

Gefeliciteerd Thomas, dat heb je goed voor elkaar :W

Godverdomme Thomas, fucking nice! :W Veel plezier!

Wauw Thomas! Vet man!

Mensen have fun!

Thanks, was echt supervet! 24 uur achter elkaar party :D wat een leven hebben die gasten

T6imQAL.jpg

Na 24min stressen zijn de kaartjes voor Pussylounge at the park ook binnen :#

Nou dan ook gelijk maar Defqon kaartje besteld, nog even Dominator volgende week bestellen en Decibel en dan zijn alle kaartjes voor de grote festivals wel weer binnen :#

Last edited:
Iemand hier die toevallig al een code voor Decibel heeft gekregen? Ik heb weekend kaarten en de code zou later verstuurd worden, nou zie ik hier en daar op Facebook al mensen die al kaarten hebben? Of is dit weer via een andere manier gegaan?

Back