This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Heb je m'n nummer nog? Ik de jouwe om 1 of andere reden niet meer...

Godverdomme zin in vanavond! :W

Wat een feest, heerlijk! :W Podium stond in 't midden wat opzich veel ruimte in neemt, maar zo stond wel iedereen dichtbij de speakers, dus lekker geluid :# Priiiiima vermaakt!

Pff wat een nacht. Echt een topfeest

Podium in t midden was apart maar beviel wel. Zaal 2 was ziek heet, maar 30min bij titan volgehouden, stond te zweten als een debiel.

Area 3 ben ik nieteens geweest
We stonden op een gevenmoment met een grote groep uit nieuw-vennep aan de linkerkant van de main, ben er de hele avond blijven plakken, had geen zin om te lopen, alleen om los te gaan:+

Oja! Nog wat leuks meegemaakt Stond op een gegeven moment met een meisje van 19 oid te praten. Vraagt ze ineens; Heb je een tongpiercing?! Eehh ja. Oh mijn vriendin heeft er ook 1 en ze wil graag met iemand zoenen die er ook 1 heeft! Whut? En toen kwam het; "Ze wil je ook wel pijpen hoor" Eehh WTF?! 8P

Geniale verhalen weer.. Maar heb je dr nog mee naar huis genomen?

Ik ben niet gegaan, een vriend van mij is alleen gegaan :') Niemand wilde mee en hij wilde zo graag, dat ie maar een paar blauwe defqons mee had genomen en vrienden heeft gemaakt

hahaha geweldig

Ik stond vanaf 2uur in de main, ben 1x raketje gaan halen, en dat vond ik te ver lopen...dat heb ik echt nog NOOIT meegemaakt Normaal vreet ik kilometers:+

Haha, niiiice!

Festivaart, freshtival, dreamfields, pussylounge at the park, decibel, mysteryland, qbase, :W!

Zaterdag eerst Royal splash :love: