haha ja Douwe daar heb je ook weer gelijk in! Maar ik vind dat lekker weer gewoon bij festivals hoort. Als het weer minder is ga ik liever naar een binnenfeest.
haha ja Douwe daar heb je ook weer gelijk in! Maar ik vind dat lekker weer gewoon bij festivals hoort. Als het weer minder is ga ik liever naar een binnenfeest.
Ik ga over het algemeen liever naar binnenfeestjes. Beter geluid (al moet ik zeggen dat het geluid van defqon & dominator echt heel goed was vergeleken met andere jaren)
En ik heb nogal een laserfetisj. Die (anderhalf) uur dat die dingen aan gaan op een buitenfeestje is ook niet bepaald om geyl van te worden :+
In qontrol 2008, staat me nog steeds in het geheugen gegrift, alle lichten, lasers, alles klopte gewoon perfect op de maat van de muziek!
Maargoed, elke gek zijn gebrek :+
Gekken genoeg op zo`n feestje ^^
Vanavond naar Bills Bar in Markelo 8P Vond 't altijd een kuttent, maar ben er al minstens 2 jaar niet meer geweest en DBSTF komen, dus maar eens een kijkje nemen
kom morgen weer terug uit cherso en hier ook een hardstyle feestje gehad in de matrix. Best te doen verder iedere avond standaard ff in u2 geweest alleen maar hardstyle. En ontiegelijk veel zin in decibel