Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
het is een samenhang van al die factoren, maar je komt uiteindelijk voor de muziek vind ik. daar draait het feest toch om.

de sfeer enzo is wel belangrijk verder, maar de muziek kom je voor.

Al is de sfeer nog zo goed, als ze HipHop gaan draaien ben ik weg hoor :P

haha ja Douwe daar heb je ook weer gelijk in! Maar ik vind dat lekker weer gewoon bij festivals hoort. Als het weer minder is ga ik liever naar een binnenfeest.

haha ja Douwe daar heb je ook weer gelijk in! Maar ik vind dat lekker weer gewoon bij festivals hoort. Als het weer minder is ga ik liever naar een binnenfeest.

Ik ga over het algemeen liever naar binnenfeestjes. Beter geluid (al moet ik zeggen dat het geluid van defqon & dominator echt heel goed was vergeleken met andere jaren)
En ik heb nogal een laserfetisj. Die (anderhalf) uur dat die dingen aan gaan op een buitenfeestje is ook niet bepaald om geyl van te worden :+

In qontrol 2008, staat me nog steeds in het geheugen gegrift, alle lichten, lasers, alles klopte gewoon perfect op de maat van de muziek!

Maargoed, elke gek zijn gebrek :+
Gekken genoeg op zo`n feestje ^^

Doe mij maar een buitenfeest hoor! Lekker in 't zonnetje, zonnebril op en met z'n allen uit je plaat gaan! :W

Vanavond bootfeestje, zag dat Mark van 't forum ook ging, weet zn name even niet meer. De wereld is klein.

Vanavond naar Bills Bar in Markelo 8P Vond 't altijd een kuttent, maar ben er al minstens 2 jaar niet meer geweest en DBSTF komen, dus maar eens een kijkje nemen :P

kom morgen weer terug uit cherso en hier ook een hardstyle feestje gehad in de matrix. Best te doen :p verder iedere avond standaard ff in u2 geweest alleen maar hardstyle. En ontiegelijk veel zin in decibel :D

U2 is kut man. Je moet de allerlaatste tent hebben, rechts naast Baja. Was vroeger de Copa Cabana, ben vergeten hoe 't nu heet :P

Festivals zijn master man, mooi rond paraderen, maximaal in je element!

Hoop dat er net zoveel chicks rondlopen volgende week als vorige week op solarr!!!!

What happend maik0l?

Status
Not open for further replies.
Back