Zona
Idd goed vermaakt. Maar u2 zit naast slam cafe waar al me maten zaten. En bij u2 was de codka redbull in de aanbieding dus kon er altijd snel ff naar binnen huppelen
Zona
Idd goed vermaakt. Maar u2 zit naast slam cafe waar al me maten zaten. En bij u2 was de codka redbull in de aanbieding dus kon er altijd snel ff naar binnen huppelen
Haha.. Idd.. Maar die lui hebben vaak wel ''party'' friends waar ze mee naar een party gaan.. Heb zo ook veel mensen leren kennen, mijn dagelijkse vrienden gaan bijna nooit naar een party.
Ach ik zit er niet mee hoor
Ga altijd met me vriendin en 1 of 2 andere vrouwkes uit het dorp hier naar feesten. De rest van mijn vriendengroep is allemaal niet zo van hardcore en hardstyle. 1 keer per jaar doen ze weleens gek en gaan ze mee naar BV thrillogy ofzo. En kom altijd genoeg bekende uit de buurt tegen op feesten, tijdens mijn vele rondjes loop sessies:+: en
Ga zelf al een jaar of 8 een aantal keer per jaar naar een feestje. Tegenwoordig bestaat de groep al uit een man of 30 terwijl we eerder met 4 a 5 man gingen.
Ik was van plan maximaal te gaan op decibel, heb ik donderdag een behoorlijk belangrijk assessment waar vooral denkwerk bij komt kijken.. :r Echt zeer klote, als ik maximaal ga ben ik vaak wel even uitgeschakeld.. Nu moet ik dinsdag/woensdag echt goed oefenen, maarja, met de dinsdagdip zie ik dat niet echt gebeuren (tenzij ik rustig aan doe..) Mooi klote dus..
Hier van het weekend ook maar kaartje Q-base gehaald. -:-
Alleen door paar afhakers geen Landal in de buurt meer, dus wordt ws trein of bus. Zie daar nu al tegenop...
Niemand hier met 2 plekjes vrij in de auto naar Utrecht of R'dam?