Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
En als iemand ergens in het wilde weg een groene laserstraal voorbij ziet vliegen ben ik dat :#

Ga nou eindelijk dat pokkeding een keer meenemen, tot nu toe altijd nog vergeten :(

En als iemand ergens in het wilde weg een groene laserstraal voorbij ziet vliegen ben ik dat :#

Ga nou eindelijk dat pokkeding een keer meenemen, tot nu toe altijd nog vergeten :(

Je bent wss niet de enige, ik zie altijd wel zo`n ding gaan.
Ik zie het al voor me, met mn vage kop 'he! Dat moet Michel zijn!'
Dude! Hoe is het?! Ik ben die en die!
'Ik ben Michel niet'
Jawel, dat moet want blablablabla :D

Heb echt ontzettend zin in Decibel, is lang geleden dat ik zo'n zin heb in een feest... En vond Decibel vorig jaar niet eens zo speciaal, waar die zin vandaan komt weet ik dus ook niet:W

Q-base heb ik vrij geregeld, alleen wel een familieachtige dag zondag om 13, word een keer verplicht rustig aan doen..

Opzich niet zo heel erg een keer :P..

Heb echt ontzettend zin in Decibel, is lang geleden dat ik zo'n zin heb in een feest... En vond Decibel vorig jaar niet eens zo speciaal, waar die zin vandaan komt weet ik dus ook niet:W

+1

Zometeens eens vertrekken en beginnen met de pre-party ^^

Wordt morgen weer hele dag meegenieten bij m'n ouders thuis, wel mooi om te horen dat het 's middags begint met zon 135 bpm en eindigt tegen de 150+ bpm. Overigens is dat meestal ook het enige wat je kan horen :p

Status
Not open for further replies.
Back