Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Moet nog kijken of ik vrij heb voor Q-Base, ben er bang voor:'( Was vorig jaar écht dik!

Heb ook een dilemma bij Decibel, maten die van dezelfde muziek houden (hardcore en harder) hebben vervoer geregeld waar ik opeens niet meer bij kon8P
Nu ga ik met een maat en een neppert die voor het eerst naar een feestje gaat. Die maat houdt echt alleen maar van (melodieuze) hardstyle, en die ander kent ook alleen Noisecontrollers, Headhunterz en Wildstylez:X
En vorig jaar kon je niet bellen op Decibel, dus zit nu hard te twijfelen om de hele dag bij de hardstyle te staan maar wel naar huis te kunnen. Of gewoon de hele dag in de Darkness4life en dan maar zien of ik nog naar huis kan:D

/levensverhaal

Wat ik begreep staan er dit jaar extra mobiele antennes bij decibel. Het bereik zou dus als het goed is beter moeten zijn...

Dat zou echt tof zijn :W

Toch maar besloten te gaan zaterdag, hoop dat ik alleen maar Hc4l en Dn4l zie. Vorig jaar alleen maar main gezien omdat ik last van m'n poot had dus heb wat te compenseren. Maar moet wel goed komen wat een maat haat hardstyle *D

Loek spreek anders gewoon af bij de auto na het feest:P
Heeft een maatje van me ook geflikt op Qbase. Die wilde erg graag naar een bepaalde area waar eigenlijk niemand van ons graag heen wilde. Dus hij zegt ok dan loop ik wel alleen zie jullie straks bij de auto. Wij dachte die vindt met zijn wause harses nooit de auto:P en jawel hoor kwart over 7 bij de auto en wie stond er jawel die maat haha :#

Mijn groepje zijn de forummen :+ Maar ik heb ook nog echte niet ingehuurde vrienden die er naar toe gaan en die wil k ook wel even zien. Plus je krijgt me toch niet weg bij Pussylounge :D

Last edited:
Mijn groepje zijn de forummen :+ Maar ik heb ook nog echte niet ingehuurde vriendin die er naar toe gaan en die wil k ook wel even zien. Plus je krijgt me toch niet weg bij Pussylounge :D

I know :* Maar er zijn er nog meer :+

Haha, en of je daar weg gaat. Kom je nog wel achter!

Status
Not open for further replies.
Back