Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Ja project moet ik ook heen. Verleden jaar gemist en blijft toch wel erg dik!

Over paar uurtjes richting belgieën voor de qontinent. Vrienden moeten draaien dus heerlijk gratis weekendje weg*D. Ben erg benieuwd ernaar. Heb beetje het gevoel dat het een soort defqon is, maar dan ergens anders:p. In ieder geval is de hardcore(thunderdome) line up eens een keertje heel erg goed.

En natuurlijk volgende week gasseeee op decibel!!

Was niet helemaal mijn feest... Maar de mensen die wel thuis zijn bij r_AW vonden het beide keren echt super dik!

Kheb me overigens wel prima vermaakt heur :P!

Alleen jammer dat het op de zelfde dag als Project is, had er graag eens naar toe gewild.

Een keer iets anders dan die mainstream rommel die je doorgaans op elk feest hoort.

Alleen jammer dat het op de zelfde dag als Project is, had er graag eens naar toe gewild.

Een keer iets anders dan die mainstream rommel die je doorgaans op elk feest hoort.

dat hoor je op project ook. ben daar trouwens 1 keer geweest, maar nooit meer. wat een boutlocatie zeg.

Het gaat niet om de muziek. Het gaat om de sfeer! Als het klote weer is valt er al 1 van de factoren weg die het feest top moeten maken.

Als 't gezellig is vind ik 't prima :P Zijn feesten waar ik zo goed als niks van de muziek heb mee gekregen, omdat ik er gewoon niet mee bezig was :P

Bedoelde dus dat er bij Club r_Aw geen mainstream gedraaid word ;)

dat weet ik ;)

maar je zegt dat club r_AW eens wat anders is als die mainstream rommel, maar je gaat wel naar project hardcore.... meer mainstream kan bijna niet :P

dus ik zou zeggen: weg project, welcome club r_AW :#

Status
Not open for further replies.
Back