Loek92 Well-Known Member 11 August 2011 #42 *Gaat helemaal naar Partyflock om te kijken wie er om 7 uur draait* Hmm, denk dat ik daar dan ook niet te vinden ben:+ Ben wel van plan om bij de Pussylounge sowieso één setje mee te pakken. Vorig jaar niet gedaan, maar lijkt me best vet.
*Gaat helemaal naar Partyflock om te kijken wie er om 7 uur draait* Hmm, denk dat ik daar dan ook niet te vinden ben:+ Ben wel van plan om bij de Pussylounge sowieso één setje mee te pakken. Vorig jaar niet gedaan, maar lijkt me best vet.
Laine Leren Lenie 11 August 2011 #43 [5th] Douwe said: Heel het forum is daar om 7 uur denk ik Click to expand... Free hugs van Laine :+ Hallo ik moet toch bij Paul Elstak staan, moet wel mn stad 'representen' -nee maar ga er wel staan-
[5th] Douwe said: Heel het forum is daar om 7 uur denk ik Click to expand... Free hugs van Laine :+ Hallo ik moet toch bij Paul Elstak staan, moet wel mn stad 'representen' -nee maar ga er wel staan-
MHRntt TJ-tuning 11 August 2011 #46 Darkraver is wel leuk om ff te kijken, maar kans ik groot dat ik me dan ergens anders bevind Begin al wel echt zin te krijgen in volgend weekend!
Darkraver is wel leuk om ff te kijken, maar kans ik groot dat ik me dan ergens anders bevind Begin al wel echt zin te krijgen in volgend weekend!
[5th] Douwe Lets Hiv... 11 August 2011 #47 Als ik naar buiten kijk ga ik een beetje huilen eigenlijk, schijnt komende week wel beter weer te worden gelukkig...
Als ik naar buiten kijk ga ik een beetje huilen eigenlijk, schijnt komende week wel beter weer te worden gelukkig...
ErwinZ GC Member 11 August 2011 #48 Ik hoop ook wel op mooi weer! Mag ook wel eens :X Achja, gewoon knallen :7
[5th] Douwe Lets Hiv... 11 August 2011 #50 Zou mooi zijn, defqon en free festival al ruk weer gehad, decibel zoals vorig jaar zou mooi zijn
ErwinZ GC Member 11 August 2011 #51 Idd! Heb alleen op Dreamfields prachtig weer gehad :W Heb gvd echt zin! :# Ben wel de chauffeur dit keer Maar dat mag de pret niet drukken :+
Idd! Heb alleen op Dreamfields prachtig weer gehad :W Heb gvd echt zin! :# Ben wel de chauffeur dit keer Maar dat mag de pret niet drukken :+
Rick Well-Known Member 11 August 2011 #52 na decibel? Wij hebben illegale taxi geregeld. Brengt ons en haalt ons voor 10 of 15 euro p.p.
ErwinZ GC Member 11 August 2011 #54 Rick said: na decibel? Wij hebben illegale taxi geregeld. Brengt ons en haalt ons voor 10 of 15 euro p.p. Click to expand... Yes. Zo dan, dat is wel chill! :W
Rick said: na decibel? Wij hebben illegale taxi geregeld. Brengt ons en haalt ons voor 10 of 15 euro p.p. Click to expand... Yes. Zo dan, dat is wel chill! :W
Dnstal Judas 11 August 2011 #56 [5th] Douwe said: Zou mooi zijn, defqon en free festival al ruk weer gehad, decibel zoals vorig jaar zou mooi zijn Click to expand... Defqon vond ik wel meevallen, kon erger Of ik heb het allemaal niet bewust meegemaakt :+
[5th] Douwe said: Zou mooi zijn, defqon en free festival al ruk weer gehad, decibel zoals vorig jaar zou mooi zijn Click to expand... Defqon vond ik wel meevallen, kon erger Of ik heb het allemaal niet bewust meegemaakt :+
ErwinZ GC Member 11 August 2011 #57 Was kutweer man. Op een festival hoort gewoon de zon te schijnen!
Loek92 Well-Known Member 11 August 2011 #58 :x Kom er nu ook weer achter dat ik nog vervoer moet regelen voor Decibel|(
Laine Leren Lenie 11 August 2011 #59 MHRntt said: Voorspelling voor decibel is goed, zaterdag 23 graden Click to expand... Dacht 20 te lezen, dilemma qua kleding dan :+ 's avonds is t vast stervens koud :|
MHRntt said: Voorspelling voor decibel is goed, zaterdag 23 graden Click to expand... Dacht 20 te lezen, dilemma qua kleding dan :+ 's avonds is t vast stervens koud :|