Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Bleek electro te zijn wat ik zo top vond, kende dat allemaal niet jo.. Maar echt knallen, vooral in de tent van vage gasten.. Master hoe iedereen daar zo losgaat!!

Bleek electro te zijn wat ik zo top vond, kende dat allemaal niet jo.. Maar echt knallen, vooral in de tent van vage gasten.. Master hoe iedereen daar zo losgaat!!

Vage Gasten was idd vaak wel erg tof :7 Techno met afsluiting vond ik ook dik, alleen op zaterdag was het wel érg eentonig. Gister nog langs het terrein gereden, wat een zooi daar lag niet normaal :D

Haha dat zal wel ja!
Die afterparty op de camping op vrijdag moest ook snoeihard gegaan zijn, ik weet wel dat ik daar flink aan het losgaan was maar de muziek kon ik me niet meer herinneren:P..

electro is dik ja. wil ook nog wel een keer zo'n feestje gaan bezoeken naast de normale hardstyle feestjes.
gok alleen dat mijn vrienden er niet zo voor te porren zijn :rolleyes:

Ik ga naar de camping bij decibel.. Pre-party, party en afterparty :| hahaha word wat!!

Douwe, meet je dan wel weer bij XQ :P

A.s zaterdag een feestje waar ook wel wat hardstyle wordt gedraaid,
Birthday bash & promotion of Elevated Sessions.

Douwe je moet ook wel een beetje bij mij blijven en niet met Nick rondjes gaan lopen:P Dan raak k iedereen kwijt!

Status
Not open for further replies.
Back