Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Ik heb zelf de laatste, deze is geloof ik het zelfde als de WIFI-AP maar dan zonder draadloos internet. Scheeld 5 euro, dus ik dacht doe maar dan :P

de P-5B non-deluxe mist natuurlijk wat functies en overclockt niet zo lekker, deze haalf niet echt hoge fsb-en wat je als je gaat overclocken met een E6300 wel nodig hebt. hoewel ik wel denk dat hij 400 wel haalt.

shit :( sloop net een p5b deluxe....... nieuwe 8P
 
Last edited:
[ir]http://tweakers.net/ext/f/ddfce68348054fcdd83a3335ee50e372/full.jpg[/ir]
bordje gaf geen beeld na de mods, hierna wilde ik t nameten met de multimeter, maar gleed uit door de vaseline en maakte kortsluiting
 
hey allemaal!
ik zit met een zwaar prob. Ik heb in een ietwat zatte bui men passwoord verandert en nu weet ik niet meer hetwelk. heb al men paswords geprobeerd geen lukt, alle combinaties met en zonder caps lock ... ik zit nu in eens gast-account dat ik had gemaakt voor men zus.(printer is aangesloten op mijn pc) Kunnen jullie mij helpen want in dit account heb ik enkel rechten om af te drukken en op het internet te zitten. Ik zou jullie echt ten zeerste dankbaar zijn!!

mvg,

Koen

Tijdens het opstarten van windows op F8 drukken (nog voordat windows logo etc ervoor komt). Dan komt er een scherm waarin je veilige modus etc. kan kiezen. Kies hierin voor veilige modus en login als Administrator, als je dit niet veranderd hebt hoef je hiervoor geen wachtwoord te gebruiken.
 
Ahhh dit is vervelend.

Als ik meerdere programma's heb draaien en ik klik ze aan ( onderin mijn werkbalk ) dan komen ze niet te voorschijn.

Voorbeeld: Ik zit nu te type @ forum, ik wil naar me msn en klik deze @ werkbalk aan, dan veranderd er niks, dan moet ik eerst alles minimaliseren wat er open staat totdat ik bij bijv msn kom. :|
 
Ik heb een vraag, als ik van internet een mix haal bv. jumpstyle of hardcore. Deze mixjes duren meestal 1 uur en er zijn meedere tracks in verwerkt, ZONDER PAUZES! alleen nu wil ik pauzes erin zetten met Nero. Zodat je gewoon van nummer kan verwisselen, want anders heb je 1 lang nummer. Maar hoe kan je simpel met nero pauzes tussen de tracks zetten. Want de mixjes ziet Nero ook als 1 track maar. Dus ik snap er de ballen niet van hoe ik hier nu pauzes tussen de aan een gemixt tracks kan krijgen. Als iemand me kan helpen heel erg bedankt want ik ben al heel lang aan het uitzoeken hoe dat moet. :)
 
zit er een cue file bij? dan kan je zoeken op google naar music cutter en de track knippen

Dan heb je music cutter toch niet meer nodig?
Gewoon Nero starten, annuleren klikken --> Recorder --> Image branden --> Cue file opzoeken en aanklikken --> branden.

Als je het met music cutter doet en alle bestanden brand dan krijg je 2 seconden pauze tussen iedere track, alle losse bestanden (behalve de 1ste) selecteren --> Rechtsklikken --> eigenschappen --> van 2 een 0 maken --> Branden.
 
Als je het met music cutter doet en alle bestanden brand dan krijg je 2 seconden pauze tussen iedere track, alle losse bestanden (behalve de 1ste) selecteren --> Rechtsklikken --> eigenschappen --> van 2 een 0 maken --> Branden.

Hij wilt juist pauzes ertussen dus die 2 gewoon laten staan anders kan hij die set net zo goed niet uit elkaar knippen ;)
 
die bovenste manier wist ik nog niet :D

Heb je weer iets geleerd;) , werkt 9 van de 10 keer perfect, maar soms herkent Nero de Cue file niet (Soms is het simpel op te lossen met kladblok...soms ook niet).

Er zijn ook een paar sites waar je Cue files kunt downloaden, maar die zijn over het algemeen alleen voor bekende/populaire CD's/mixen.
 
WD SATA (150mb/s) 200B installeren

Heb dus vandaag op een beurs zulkeen gekocht en aangesloten.
Via het rode Sata kabeltje in de SATA1 poort van m'n mobo en via zo'n convertertje naar m'n voedingkabeltje.

Nu vindt hij de HDD in m'n bios en ook in windows. Alleen "zie" ik hem niet in windows.
Ik kan wel de hardware "veilig verwijderen", maar in Deze computer staat hij niet tussen mijn andere schijven.

Heb hem al eens ontkoppeld terwijl m'n pc draaide en terug aangesloten, maar weer hetzelfde, ik kan de hardware veilig verwijderen maar in Deze computer is hij nergens te vinden.
Er staan geen jumpers op de hdd btw (zo uit verpakking)

systeem is Asus A8N-E mobo
AMD 3200+ s939
2x512mb ddr400
PCI E GF6600
160GB Maxtor ata/133 en 3 dvd/rw's.
zelf in elkaar gestoken systeem.

ook niks te vinden op de WD site zelf.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top