Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Ondertussen weer een leuke vervanger voor NFS carbon;
Splinter Cell Double Agent


wat ziet die game er masterlijk uit9||6 9||6 9||6

Nice, wel aardig groot zeg, 8.62gb ofzo.


zinloos, maar opzich wel grappig :) laatste restart was een stroomuitval :(

uptime.JPG
 
Last edited:
Ik kan hier toch ook terecht met een software vraag hoop ik?

Mijn office is een soort van geblokkeerd, ik moet hem activeren en k heb de legale versie en cd's etc maar mn dvd drive werkt niet.

kan ik dit omzeilen op een of andere manier?
 
vriend van me heeft een probleempje met zn Netgear WGT624... hij gooit steeds de verbinding eruit.. nu zit er een of andere idle logout op en deze heeft hij op 0 ingesteld zodat hij de verbinding nooit mag verbreken.. ding is al 100 en 1x opnieuw gestart, opgeslagen, pc's opgestart enz enz.. maar het probleem blijft.. iemand een oplossing?
 
Ik wil duz een nieuwe videokaart kopen.
Wil er beetje de nieuwdte spellen mee kunnen spelen.(nfs carbon enz)
hoeft echt niet het luxeste van het luxeste te zijn.

Kan iemand mij uitleggen welke ik het beste kan nemen? en welke prijs er aan verbonden zit?:p
 
welk merk maakt mij niks uit zolang die maar presteert.

Prijs zo rond de 100 euro.

*edit* of een site waar ik kan bekijken / kopen?
 
Nice, wel aardig groot zeg, 8.62gb ofzo.


zinloos, maar opzich wel grappig :) laatste restart was een stroomuitval :(

uptime.JPG

53 dagen uptime in windows is opzich wel netjes, mag hopen dat het niet je normale pc is? :+.
Vriend van me heeft ooit een keer 8 weken gehaald met zijn normale pc (hij liet wow 24/7 open staan volgens mij 8P).
 
Wat ik vroeg, heeft je moederbord een PCI-E of een AGP aansluiting, lijkt me een redelijk belangrijk punt om te weten voordat je gaat shoppen?

ja ik ben noob op computer gebied:X

er zit nu een nvidia geforce mx 440 with agp8x in.


voor de rest weet ik er niks van:p
 
53 dagen uptime in windows is opzich wel netjes, mag hopen dat het niet je normale pc is? :+.
Vriend van me heeft ooit een keer 8 weken gehaald met zijn normale pc (hij liet wow 24/7 open staan volgens mij 8P).


nee is me servertje, p3 1000mhz met 768mbram, webserver, winamp stream dat draadloos door t huis word verzonden, netwerkdump (250gb), FTP, FTD


DSCF0627.JPG
 
zo, nieuwe pc is binnen, gisteravond in elkaar gezet, vandaag alles geinstalleerd, nu ff kijke wat de spellen doen met me videokaart enzo :)
 
De tering man, de prestaties van de 8800GTX rijzen de pan uit. Het oude wereld record is verbroken met 1 overclockte kaart (tegenover 2 7900GTX kaarten onder vloeibaar stikstof)

een overgeclockte sli setup van de kaarten word tegengehouden door een core 2 quad "kentsfield" op 4,8Ghz 8P

Ik ben blij dat ik daar geen geld voor heb.
 
ben trouwens van mening dat ik zelf een zwaardere voeding nodig heb 8)

naamloos.JPG


super pi op 1864 mhz
amd sempron 2600+
512 ddr
1 minuut 42sec

super pi op 2011
1 minuut en 9 sec.

(nu weer teug klokken en op zoek naar een goede voeding)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top