Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
7900GTX GO welteverstaan.

Binnenkort even dit speeltje ophalen:
diNovo_Edge_keyboard.jpg


De nieuwe diNovo :) Deze ook met bluetooth en een touchpad. Je krijgt er ook de dockingstation bij die je op de foto ziet waar hij gelijk in oplaad. Vind em erg vet :) Wel beetje jammer van het prijskaartje.. 142euri ex verzenden. Gelijk ook even een zwarte MX1000 erbij bestellen want mn huidige is overleden :(

MX1000%20black.jpg



Edit:
De diNovo Edge is met laser uit één stuk plexiglas gesneden en heeft een frame van geborsteld aluminium: een ware aanwinst! Slechts 11 mm dik!

Scrollen, selecteren en de cursor besturen: met de TouchDisc™, een nieuw soort touchpad, kunt u het allemaal. Scroll razendsnel met een druk van uw vinger.

Verlichte, verborgen bediening
Verborgen sneltoetsen lichten bij aanraking op en vervagen weer wanneer ze niet gebruikt worden. De drukgevoelige volumeregelaar biedt precieze vingertopbediening van geluid. Draadloze Bluetooth®-technologie
Draadloze Bluetooth®-technologie zorgt voor probleemloze, veilige bediening tot op tien meter afstand.

:W
 
Last edited:
Ik vindt 140 euro wel erg veel voor een toetsenbord. Denk niet dat ik er dan nog koffie drink boven mijn tobo :D.

ps: kun je niet beter die nieuwe logitech muis kopen, de G7?
 
zijn er hier ook mensen die trouwens met watercooling en overclocken bezig zijn?

Ik ben met waterkoeling bezig geweest, vind het maar rotzooi :) met een goede luchtkoeler kom je bijna even ver.

Ik ben zelf met phase change bezig atm (koelkop op de cpu van -40)
ik heb met droogijs gerotzooit en binnekort eindelijk de stap naar vloeibaar stikstof :W
 
Heb zon beetje alles wel gezien.. Vapochill's, DI en Ln2 via werk kutten, thuis beetje rotzooien met goeie extreme air (8P) en handpicked water..

Overigens komen er nu wat andere lasten bijkijken dus kan ik de hobby niet meer thuis voortzetten :)
 
ben ook wel een beetje aan het spelen met clocken met me mobo kan het heel makkelijk.

maar ja voeding wil niet mee :O(zie post vorige pagina)
dus ga niet verder wil eerst een zwaardere voeding.
 
Net opgehaald......

[ir]http://tweakers.net/ext/f/cff2256b84653dd2e8f6979a3d84973d/full.jpg[/ir]

Over een week of 2 knallen hier :W
Wist je trouwens dat ik ooit eens een overklok topic heb geopent :p alleen keken daar niet zoveel mensen.
 
zeurt hij niet om registratie en alles? kan je me anders even PM-en?
Ik heb geloof ik ook de RTM kit hier, maar nog geen zin in een herinstall als ik gezeur krijg met 100 dagen trail.

vista_5840 heb ik
 
5840 is geen rtm, is een pre rtm. 6000 is rtm. Waarover moet ik je PMmen?

Tuurlijk heb je activatie etc, maar ik neem aan dat ze tegen die tijd wel een crack hebben ontwikkeld, ze zijn al een heel eind :)
 
Ik vindt 140 euro wel erg veel voor een toetsenbord. Denk niet dat ik er dan nog koffie drink boven mijn tobo :D.

ps: kun je niet beter die nieuwe logitech muis kopen, de G7?

Heb nog nooit iets over mn toetsenbord gegooit :)
En neuh ik hoef niet de alllerrnieuwste muis ofzo anders had ik er wel een MX Revolution naast gezet :) De MX1000 bevalt me erg goed en voldoet aan al mn wensen dus waarom veranderen :)
 
Ik weet niet waar ik het moet posten, maar doe het hier maar.

Ik heb een (gratis) programma nodig, waarmee ik alle nutteloze troep van me computer afgooi. Hij is zo langzaam de laatste tijd, maar dat komt omdat ik hem nooit opschoon, iemand tips?

Alvast bedankt:*.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top