Vincent-Aerox
Scooterloos
Heb antwoord van Azerty.
Zaterdag staan de kaarten en prijzen op hun site, verder konden ze nog niks zeggen
Zaterdag staan de kaarten en prijzen op hun site, verder konden ze nog niks zeggen
Heb antwoord van Azerty.
Oke, maar ik was niet van plan te overclocken.
Zou niet eens weten hoe dat moet
Dus dan gewoon de goedkope nemen?
Edit: Ik kijk zo wel ff welke koeler ik nu heb op mn AMD cpu
Het AM3 socket is gelijk aan het AM2 socket. Zo past een AM3 cpu op een AM2 moederbord (andersom niet ivm geheugen controller).
Heb nu deze, wil eigenlijk onder de 500 blijven, maar volgens mij is dat echt onmogelijk met een Phenom x4 955 BE. Wat denken jullie van deze setup? Is gebasseerd op de BBG's van tweakers. Maar weet niet welke MOBO goed genoeg is voor die processor? En die kast vind ik ook niet echt heel tof, iemand alternatief?
http://tweakers.net/gallery/340923?wish_id=100330#tab:wenslijst
Momenteel heb ik deze koeler:
Arctic cooling Freezer 64 Pro PWM.
Aardig goed ding dacht ik, maar deze is alleen geschikt voor socket 754, 939, AM2.
Verkoop het ding wel bij mn andere spullen.
Hoeveel kan ik nog voor dat ding vragen? Edit: Nieuwprijs is €25, wat ik zo vind op internet.
AM2+ moet je dan wel hebben, en even kijken of het moederbord de cpu ondersteund (vaak is een bios flash voldoende).Ik ben bezig een budget AMD systeempje in elkaar te zetten voor +- 500 euro, complete kast ex monitor etc. Doel is iig dat ik alle spellen wil kunnen spelen die nu ongeveer uit zijn/uit komen. Daarnaast vind ik het erg belangrijk dat de basis goed genoeg is om de komende 2 jaar te kunne upgraden waardoor ik bang was dat ik sowieso een MOBO met am3 socket nodig had. Maar als ik goed begrijp kan ik gewoon een am2 gebruiken en daar eventueel over een jaar een AMD phenom X6 in stoppen(want die is eigenlijk voor am3 toch?). Of zeg ik nu iets heel geks?