Ja lekker boeiend... als iedereen zo dacht zaten we nu nog met seriele en parallelle poorten te werken.Waarom wil je USB 3.0? Heb je al 3.0 apparaten?
Het AM3 socket is gelijk aan het AM2 socket. Zo past een AM3 cpu op een AM2 moederbord (andersom niet ivm geheugen controller).Hoezo wil je nou opeens AMD? Je oude cpu is socket AM2, en je nieuwe cpu AM3 dus je koeler moet wel compatibel zijn anders past het niet.
Front audio etc. moet je kast ondersteunen, elk moederbord heeft hier voor aansluitingen
6850 is opvolger van de 5770, en komt ook voor +/- dezelfde prijs op de markt, maar is wel sneller en heeft extra features.
Wanneer komt de 6850 uit?
Gezien zijn vragen heeft hij geen idee wat de meerwaarde van USB 3.0 voor hem is volgens mij, maar goed.Ja lekker boeiend... als iedereen zo dacht zaten we nu nog met seriele en parallelle poorten te werken.
6850 is opvolger van de 5770, en komt ook voor +/- dezelfde prijs op de markt, maar is wel sneller en heeft extra features.
Tja, weet niet wanneer je hem binnen krijgt, maar je hebt natuurlijk ook altijd het recht een bestelling te annuleren / terug sturen zonder kosten. Verder is het nog maar afwachten wat de daadwerkelijke prijs word, tot nu toe zijn het +/- geruchten, maar als je het mij vraagt klopt dat wel, anders zouden ze zichzelf in de vingers snijden (de 5770 blijft nog steeds bestaan).Dat is minder, juist een 5770 bestelt :S.
Tja, weet niet wanneer je hem binnen krijgt, maar je hebt natuurlijk ook altijd het recht een bestelling te annuleren / terug sturen zonder kosten. Verder is het nog maar afwachten wat de daadwerkelijke prijs word, tot nu toe zijn het +/- geruchten, maar als je het mij vraagt klopt dat wel, anders zouden ze zichzelf in de vingers snijden (de 5770 blijft nog steeds bestaan).
@PatrickV: Heb je ook gelijk in, maar zo vatte ik het op.