Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik zou zowiezo voor dual core gaan. 1 enkele processer is zowiezo :L
tenzij je traag van begrip bent..
Maar wat kost die 3ghz pent. 4. 15€?

Of kan dual core niet op socket 478?

Socket 478,schaarse processor, pulled uit werkende computer, 1 jaar volledige garantie... nu is de tijd om te upgraden, als uw moederbord deze processor kan hebben! Hyperthreading, dus de voorloper van dual core; uw Windows en Linux zien echt 2 processoren

Last edited by a moderator:
Voor 550 euro heb ik een compleet nieuw systeem ja. Maar dat heb ik er nu even niet voor over. Aangezien me dat het nog niet waard is. Vandaar deze beetje upgraden.

Ik heb weer iets met m'n laptop...

Geluid kraakt piept en blijft hangen...

Gister was het nog prima nu dus kut, heb de laatste driver al gedownload maar dat helpt niet...

Iemand een id ?

Ik heb weer iets met m'n laptop...

Geluid kraakt piept en blijft hangen...

Gister was het nog prima nu dus kut, heb de laatste driver al gedownload maar dat helpt niet...

Iemand een id ?

Dude, WTF? Wat heb jij vaak iets met je lapp. issie doodx| ofzo?

Heeft er iemand toevallig nog een 64mb of 128mb compactflash kaartje liggen? Ik kan die van mij niet meer vinden tussen alle bende. x|

Voor 550 euro heb ik een compleet nieuw systeem ja. Maar dat heb ik er nu even niet voor over. Aangezien me dat het nog niet waard is. Vandaar deze beetje upgraden.
CPU 50
Mobo 41
Geheugen 70 (kun je evt nog op besparen door 1x 2gb te nemen)
Videokaart 60

Totaal zo'n 200 euro, heb je een mooie systeemupgrade. Ik zou gelijk nog een nieuwe schijf erin zetten.

Ik zoek een nieuw Moederbord, socket 775, ddr2 geheugen, p43 of p45 (ik draai geen crossfire of raid). Budget iets van 60 - 70 euro en wel goede kwaliteit... iemand een suggestie? Ik moet zoeken op mn mobiel en das kut... :p

www.cool-prices.nl/nl/product/compo...den/ga-ep43-ds3l-atx-lga775-1600-ddrii-494058

Ook wil ik een nieuwe videokaart, ik denk aan een. 5770 of een 4890... moet 1gb zijn en budget is 140 - 165....

www.cool-prices.nl/nl/product/compo...n-HD5xxx-Serie/xfx-hd5770-875m-1gb-xxx-617406

Hebben jullie betere opties?

Status
Not open for further replies.
Back