Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Allemaal theoretische waardes die je koopt, er zijn zoveel factoren die er voor zorgen dat je lang niet die snelheid haalt.

Veel mensen halen ook de termen Mbps & Mbit/s door elkaar

Nog even een vraagje. Wil binnenkort mijn comp wat upgraden. Maar nu zag ik nog een leuke videokaart op marktplaats staan.

Een nvidea 1,5 GB de 9600 GSO. Heb nu een 6600gt 128 mb of zo.. Maar hoe weet ik nou of deze wel in mijn moedebord past? Waar kan ik dat controleren. Want zit niet zo heel erg meer in de computers...

Heb een Aopen moederbord. Type: ax4spe-un. Dat staat op het bord geplakt.

Ok, ding is dus inmiddels echt verouderd 8P. Wou hem weer eens formateren en dan wat nieuw spul er in drukken zodat die weer iets sneller werkt. Maar hoef ook niet zo'n dik duur ding.

Nog wat advies wat ik hier op kan bouwen kwa kaart en processor?

Ok, ding is dus inmiddels echt verouderd 8P. Wou hem weer eens formateren en dan wat nieuw spul er in drukken zodat die weer iets sneller werkt. Maar hoef ook niet zo'n dik duur ding.

Nog wat advies wat ik hier op kan bouwen kwa kaart en processor?

AGP is idd wel uit de mode :P, maar er zijn echt wel goedkope/redelijke moederboarden te vinden die wel pci(-e) aankunnen voor een zacht prijsje..

Even een vraagje, ik heb met kerst een geweldig leuke Creative headset (werkt via USB) gehad wegens enige geluidsoverlast thuis(A), maar sinds ik die geinstalleerd heb en ik haal de USB stekker eruit doet mijn normale geluid via mn Logitech set helemaal niks meer. Ik heb mn set getest op mn ipod en daar had hij nergens last van, hij speelde gewoon goed af zoals het hoorde. Echter als ik hem dan aansluit op de onboardgeluidskaart op mijn Asus M4A78-EM moederbord hoor ik niks. Alles zit goed aangesloten zoals het hoort en voordat ik die koptelefoon kreeg functioneerde alles naar behoren.

Iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen?

AGP is idd wel uit de mode :P, maar er zijn echt wel goedkope/redelijke moederboarden te vinden die wel pci(-e) aankunnen voor een zacht prijsje..

Als ik hier een andere processor op zet en een betere videokaart en nog 512 mb geheugen er bij, ben ik wel tevreden eerst weer. Alleen weet niet welke processors er op passen en welke videokaarten.

Wie kan me met het volgende helpen ?

Ik zoek de volgende fonts die lijken op:

- cadillac (sierlijk)
- chevrolet ( het oude type waarbij onderzijde tekst 1 "rechte lijn" is)

Ik heb al gezocht op google en gevonden wat ik zocht, alleen kan dus nergens een link vinden om ze te downloaden.

- cadillac (sierlijk)

Ik heb al gezocht op google en gevonden wat ik zocht, alleen kan dus nergens een link vinden om ze te downloaden.

cadillac?
http://wareseeker.com/Home-Shell-Desktop/cadillac-font-1.0.zip/224917
http://www.brothersoft.com/cadillac-font-download-76401.html

Denk dat chevo ook wel op google te vinden is..
http://www.abstractfonts.com/search/chevrolet
IS hem niet helemaal denksss

Last edited by a moderator:

- cadillac (sierlijk)

Wil je deze gebruiken bij MSN oid? Zo ja, is het niet zo dat diegene waar je mee praat ook die lettertype "geïnstalleerd" moet hebben om het te kunnen zien? ;)

Wil je deze gebruiken bij MSN oid? Zo ja, is het niet zo dat diegene waar je mee praat ook die lettertype "geïnstalleerd" moet hebben om het te kunnen zien? ;)
Wie wilt er met zo'n k*t lettertype nu op msn schrijven?
En dan ook nog roze zeker ;)

Je moet een Socket 478 processor hebben.
En je kan een AGP of PCi videkaart erin steken.

Echt niet best. Ik zoeken op de standaard website die ik er altijd voor gebruik, maar die kan ze niet eens leveren....

Kwam deze op marktplaats tegen:

Pentium 4 - 3.0 Ghz - 1MB - 800 Mhz - HT - Socket 478

Stond een serie nummer bij: SL8JZ

Deze zou dus moeten passen en is vast sneller dan mijn huidige 2,66 ghz processor die er al erg lang in zit...

Is dit te doen via marktplaats? Of echt niet een aanrader?

Beide links heb ik ook al gezien, kan alleen niets beginnen met die download links.
bedoel de volgende fonts:

http://images.google.nl/images?hl=nl&resnum=0&q=cadillac font&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

de eerste, en 2e regel de middelste

Echt niet best. Ik zoeken op de standaard website die ik er altijd voor gebruik, maar die kan ze niet eens leveren....

Kwam deze op marktplaats tegen:

Pentium 4 - 3.0 Ghz - 1MB - 800 Mhz - HT - Socket 478

Stond een serie nummer bij: SL8JZ

Deze zou dus moeten passen en is vast sneller dan mijn huidige 2,66 ghz processor die er al erg lang in zit...

Is dit te doen via marktplaats? Of echt niet een aanrader?

Zonde van je geld, geheugen en videokaart zijn imo de dingen die je moet upgraden wil je er meer performance uithalen.

Status
Not open for further replies.
Back